Wie herkent dit en weet wat het is...

Jazz heeft nu al een paar keer gehad, dat hij soort van slijm opkrijgt, en dat probeerd hij dan uit te spugen. Dit gaat niet zo makkelijk en hierbij overstrekt hij zich dan… Het slijm/schuim smaakt ook heel zout…



Wat is dit? En wat kan ik er aan doen?

Is hij misschien een beetje verkouden? Als het zout smaakt doet me dat als eerste denken aan snot…toch?



Heeft hij er erg last van? Hoest hij veel?

Nee dat is het niet… Heb me laten vertellen dat het een verteringsprobleem is… Maar vraag me af of er meer zijn die er last van hebben… en wat zij hier eventueel aan doen…

Mmm gek zeg, geen herkenning hier, sorry!

Verteringsprobleem? Bedoel je dan dat er melk boven komt? Dan moet het toch juist zuur ruiken?



Amélie heeft als ieniemienie baby erg last gehad dat haar melk telkens omhoog kwam. Ze verslikte zich telkens, kon niet slapen daardoor en rook (en ruikt!) constant zuur…



Als je je zorgen maakt moet je gewoon naar de dokter bellen. Baat het niet schaadt het niet toch?

Ja het komt ook na een voeding… Heb net SAB simplex gehad en dat moet dit probleem oplossen… Het heeft te maken met lucht en schuim… Kan het even zo snel niet vinden