Wie herkent dit: 4 weken zwanger en pijn in onderrug

Hallo, ik ben net 4 weken zwanger, en heb al sinds gisteren een vrij hevige pijn in mijn onderrug. Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad, dus maak me zorgen. Ik vraag me af of er meer meiden zijn die dit herkennen, en die toch een zwangerschap volbracht hebben. Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes, Lisa

hoi

het kan wezen bandenpijn

die rekken mee en er komt spanning op te staan

is normaal

maar heb je geen buikpijn??

Bedankt voor je snelle reactie!

Ja, ik heb ook wel buikpijn, wat steken links en rechts, en daar maak ik me niet zo druk om, want dat herken ik van eerdere zwangerschappen.

Maar die rugpijn herken ik niet, en aangezien ik pas een miskraam heb gehad, ben ik bang voor herhaling. Dus jij denkt dat die rugpijn ook bandenpijn is? Ik ben nog maar zo kort zwanger!

ik heb de eerste weken heel erge lage rugpijn tijdens de zwnagerschap. heb ze in al mijn zwnagerschappen gehad, ook die in een mk uitkwamen.

dus ik denk niet dat het een signaal is voor een mk, dat is meer hevige krampen samen met bloedingen :wink:

maar die pijn is normaal hoor in de lage rug :wink:

Bedankt, dat geeft me weer hoop.

Dit is de 4e keer dat ik zwanger ben. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen helemaal geen rugpijn, alleen de vorige keer, maar toen ging ik inderdaad bloeden, en dat eindigde in een miskraam.

Dus nu ik weer rugpijn heb (geen bloedingen gelukkig), maak ik me weer zorgen! Dus hoop op ‘succesverhalen’!!!

Mij is verteld dat de lage rugpijn komt door het hormaal HCG. (zwnagerschap hormoon) die verslapt de spieren een beetje en daardoor krijg je die pijn :slight_smile:

ik duim voor je dat alles goed uitpakt!!! :hug:

heb ook wel wat last van m’n rug gehad begin van deze zwangerschap…

Zou me er niet al te druk om maken hoor!

Heb rond de 7 weken wat lichte bloedingen gehad en ik werd hysterisch en bang… heb nl. hiervoor ook een miskraam gehad. Huilend de VK gebeld en die heeft de echo die we al hadden staan vervroegd. Wist zeker dat het fout zat en tijdens de echo zag ik ook helemaal niets… totdat bij het inzoemen er een prachtig ini minie beebje te zien was met kloppend hartje ( 7 weken en 6 dagen ) en weer heb ik liggen huilen, ditmaal van geluk :inlove:

Kan me voorstellen dat je bang was vanwege je bloedingen! Wat fijn dat alles goed was. :slight_smile: Had ook wat bloedverlies bij mijn eerste zwangerschap, en kan me nog goed mijn opluchting herinneren toen we ook een kloppend hartje zagen!!

ik heb dit ook regelmatig last van me onderrug nooit echt de link ermee gelegd dat het door me zwangerschap kan komen

want heb dit wel vaker maar nu is het meer een stekend gevoel

heb morgen me eerste echo ben erg benieuwd :inlove:

Hier ook klein beetje pijn in de onderrug, en links en rechts van me buik (groei of zo al, bandenpijn).

Alhoewel ik dit bij de eerste niet zo snel had, als nu hoor :shock:

Ik had tot ongeveer 10 weken ook erg veel last van pijn in de onderrug.

Volgens de Gyn kwam dat door mijn naar achter gelegen baarmoeder.

Het komt vast goed!

Bedankt voor alle reacties en bemoedigende woorden. Helaas heb ik een vroege miskraam gehad, vond dat ik dat even moest laten weten…

Liefs, Lisa

sterkte :hug:

Wilde net als reactie geven dat ik dezelfde pijn ook bij mijn vroege miskramen heb gehad…

Ik duim dat jullie snel zwanger mogen worden en blijven :hug: :-*

Veel sterkte :hug:

Sterkte meid! :hug:

Sterkte meid! :hug:

sterkte meis :hug: