Wie helpt ons kiezen tussen twee namen ?

Ik ben over 3 weken uitgerekend en twijfel nog steeds tussen twee jongensnamen.



Het gaat om:



Silvijn of Karsten





De voorkeur was Silvijn maar nu twijfel ik enorm omdat mijn man deze naam maar niet kan onthouden. Nu moet ik wel zeggen dat hij denkt dat we een meisje krijgen en die naam veeel mooier vind.

ik vind silvijn leuker!!!

Ja Slivijn is leuk



Ik ga hem onthouden :shifty: :mrgreen:

ik vind karsten een leuke naam :thumbup:

silvijn vind ik leuker, karsten lijkt op kirsten.

en op een geven moment onthouden ze de naam echt wel hoor, en het is toch leuk zo`n apparte naam.

Ik persoonlijk vind Karsten leuker. Maar zo kom je natuurlijk niet veel verder. Het blijft ook hier ongeveer 50/50. Als ik jou was zo ik gewoon mijn eerste voorkeur aanhouden. Silvijn dus :thumbup:

Karsten :thumbup:

Silvijn, vind ik mooier in combi met je andere kids, en op zichzelf staand vind ik Karsten mooier. :think: Ik zou voor Silvijn kiezen, komt ook minder vaak voor dan Karsten in deze tijd. :smiley:

Absoluut Silvijn

@Suuzeke wrote:

Silvijn, vind ik mooier in combi met je andere kids, en op zichzelf staand vind ik Karsten mooier. :think: Ik zou voor Silvijn kiezen, komt ook minder vaak voor dan Karsten in deze tijd. :smiley:




Mee eens!

Silvijn, echt heel mooi :thumbup: :thumbup:



liefs van Rose :-*



en het past idd beter bij de namen van je andere kids

Silvijn… en je man gaat het heus wel onthouden hoor!!!

@Affie wrote:

@Suuzeke wrote:
Silvijn, vind ik mooier in combi met je andere kids, en op zichzelf staand vind ik Karsten mooier. :think: Ik zou voor Silvijn kiezen, komt ook minder vaak voor dan Karsten in deze tijd. :smiley:




Mee eens!




Om het moeilijk te maken, ik vind juist Karsten mooier klinken bij de andere namen :wink: Maar Silvijn is heel apart en je man gaat het heus wel onthouden hoor :wink: Silvijn is wel makkelijker uit te spreken, ook niet onbelangrijk toch?

Karsten :thumbup:

Karsten :thumbup: :mrgreen:

silvijn vind ik mooier bij die andere namen staan!

hoi,



dan zou ik voor silvijn kiezen :thumbup:



succes.



gr mel

Silvijn :inlove:

Oh, ik doe ook nog even mee: Silvijn, absoluut :thumbup: . Past heel mooi bij de andere namen (één daarvan hebben wij ook ooit overwogen :shifty: ). Ik ga Silvijn ook onthouden, al past het misschien niet zo bij mijn koters’ namen. Ik ben benieuwd wat het wordt. Karsten vind ik een te harde klank, niet mooi. Succes met kiezen!

Meiden, allemaal bedankt voor de reacties. Ik denk dat we het maar bij Silvijn laten.

Het is idd wat er ook geschreven is, het past beter bij namen van mijn andere kids.

Nu nog afwachten wanneer en wie er bij ons geboren wordt.