Mijn man hoort nu een week of 2 op SLAM! en 538 een nieuwe nederlands rap song (a la Partysquad etc).
Hij kan er niet achter komen van wie dit is.
Uit de hitlists van deze radiozenders wordt hij niet wijzer en 2 avonden doorbrengen op youtube heeft ook niets opgeleverd.
Wie kan hem helpen want hij begint nog niet te vloeken en te tieren maar raakt al wel aardig gefrustreerd :mrgreen:
is dat die van ‘neem me mee? ik neem je mee op reis neem me meeeeeeeeee, naar rome of parijs’?
denk ook die van gers pardoel
Lijkt mij ook gers pardoel
Heerlijk nummer trouwens :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Nee, die is het niet.
Het is een nieuw nummer. Die van Gers Pardoel is alweer een maandje of 2,3 oud.
Guus Meeuwis met Gers Pardoel?
http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/radio-538 Anders hier eens kijken.
(mag dit?)
Nope, is hem ook niet.
Net alle ondekende titels in die lijst zitten beluisteren en hij zit er volgens mijn man niet tussen maar hij heeft hem zeker weten gehoord vandaag… ja ja :think:
hebben jullie toevallig een iphone…anders de app shazam downloaden…app aanzetten en bij de muziek houden zodra je m hoort…dan geeft ie zo aan wie het is en wat de titel van t liedje is.
Heb even voor je gezocht, maar heb ook geen nieuwe NL rapnummers in mijn lijst staan. (op Gers na dan).
Mijn man is fanatiek top40 freak en heeft alle lijsten tot aan afgelopen week.
Dan is het of toch niet zo’n nieuw nummer als hij dacht of het is zo nieuw dat het gewoon nog niet in de top40 staat.
(Maar nummers die blijven hangen is heel naar, zo heb ik er ook één die bij mij in m’n kop zit… elke ochtend weer… als ik een spijkerbroek aantrek…
http://www.youtube.com/watch?v=8UpwHM7pOIU )
Ben nu wel nieuwsgierig welk nummer het nu is.
Hebben jullie ook al de playlist/relist van 538 bekeken ipv de hitlist? Zag trouwens niet zo snel andere nederlandstalige nummers behalve Gers.
Het is ook niet Sef - De leven ?
http://www.youtube.com/watch?v=DPa61iZR94o
Kleine viezerik - Shawty (denk het niet hoor, maar probeer mee te denken)
Is het dan ook niet die parodie…thee is gay?
Hub is nu niet thuis om mee te luisteren maar hij staat niet in de top 40 en de playlist van 538 levert ook niks op.
Mijn man heeft wel vaker van dit soort dingen hoor :lol: Gotye- somebody I used to know had ie ook allang in z’n telefoon staan voordat ie uberhaupt in de top40 kwam.
Maar ik zal hem straks laten luisteren, het was een vlot nummertje zei hij.
Denk niet dat het die parodie op ‘ik neem je mee’ is want dan had ie in elk geval de melodie wel herkent.
Als hij er echt niet uitkomt zou hij Gerard Ekdom kunnen inschakelen! Die heeft in zijn programma op 3fm een item genaamd Dokter Pop. Gewoon een mailtje sturen (kijk maar op effeekdom.nl) en misschien wordt je man geholpen :mrgreen:
hmm ben wel enorm benieuwd nu!
@Cin. wrote:
hmm ben wel enorm benieuwd nu!
Ja, ik ook!
Mijn man is vandaag naar school geweest dus heeft geen radio geluisterd.
Maar ik heb tegen hem gezegd dat hij de volgende keer met z’n telefoon het nummer op moet nemen zodat ik op een stuk tekst kan gaan googlen.
Het is iets met ‘samen zweven’ of zo.
@Natascha1975: Mijn man zit in de bouw en heeft dus overdag geen smartphone bij zich ivm beschadigen.
Maar anders was Shazam of TrackID wel een goeie.
@Broekie die link!! :lol: Ziet er ook erg charmant uit :mrgreen:
sef - diamanten ?
of
papa is thuis - jeugd van tegenwoordig ?
Eindelijk bij toeval gevonden!
Het is dus idd geen nieuw nummer maar wordt wel ineens weer regelmatig gedraaid op SLAMFM!.
Ik zat daarstraks op facebook en toen zag ik dat een kennis een link had geplaatst van een nummer wat ze zo lekker vond dus ik dacht: ff luisteren.
Zegt hub ineens: Dat is hem!!!
Ik zat hem echt zo aan te kijken van: Meen je dit nou serieus? Die hebben ze afgelopen zomer toch vaak genoeg gedraaid hoor :roll: :mrgreen:
Maar goed, manlief was even in jubelstemming :inlove:
Ken echt het hele nummer niet :oops:
Hahaha gevonden dus!
(Ik stelde me alleen iets heel anders voor bij ‘partysquad’ achtig ;))