WIE HELPT MIJ???

Eisblume: oh wat voor leuks gaan jullie doen dan?

Maar ze is nu niet meer hier hoor, ze heeft ook zoveel te doen op een dag :roll: :wink:

hier helaas geen zon te vinden :frowning:

maar gelukkig ook nog geen regen, ik hoor net dat het op heel veel plaatsen regent :think:



En de komende dagen blijft het droog :think: :dance: :dance:

En hogere temperaturen :dance: :dance:

@ruud wrote:



GROOT ROND GEEL DING DAT GEWOONLIJK AL DRAAIEND IN DE LUCHT ZWEEFT !!! ZE LUISTERT NAAR DE NAAM ‘‘ZON’’.




Die zoek ik al zó lang...... :cry:
Dus kom maar op met die hogere temperaturen!!
Ben van ellende en koudheid vandaag maar naar de zonnestudio gegaan om lekker te zonnen.

@bigsby wrote:

Eisblume: oh wat voor leuks gaan jullie doen dan?


We wilden naar de kinderboederij oid, maar aangezien de zon hier ver te zoeken is, vind ik het te koud om naar buiten te gaan en gaan we hooguit een rondje wandelen. Als meneer eerst nog even wil slapen dan, want hij is doodop, maar weigert om te slapen :eh:

Hebben jullie geen jas? :eh: :wink: :mrgreen:



zo koud is het toch niet?

@bigsby wrote:

Hebben jullie geen jas? :eh: :wink: :mrgreen:

zo koud is het toch niet?


Nee, we hebben geen jas :lol:

Maar ff serieus: we zouden dan op de fiets gaan en Jasper is al heel erg verkouden, dus dan ga ik liever niet met hem fietsen als het niet warm genoeg is :wink: Overigens heeft meneer de hele dag nog niet geslapen, dus de kinderboerderij was toch al ‘out of the question’… :roll:

oh oke, nee dan kan ik het me voorstellen dat jullie niet gingen, ach misschien kunnen jullie aan het eind van de week of volgend weekend gaan. Ze zeggen dat het weer beter gaat worden, al moet je dat nog maar afwachten :roll:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Ze is onderweg, we verwachten haar eind van de week :mrgreen:

Morgen komt hij op bezoek!!! :dance: :dance:

Morgen 25°C , vrijdag 24°C en zaterdag 27°C!! :dance: :dance: :inlove:

Ik heb wel al geregeld dat ze over 2,5 week in Suriname is :mrgreen: Dus ik zal kijken of ik haar daarna nog even mee terug kan smokkelen :lol:

:mrgreen:

@Bietje wrote:

Morgen komt hij op bezoek!!! :dance: :dance:

Morgen 25°C , vrijdag 24°C en zaterdag 27°C!! :dance: :dance: :inlove:




Eerst zien, dan geloven :roll: :mrgreen:

ik hoop alvast :stuck_out_tongue: