WIE HELPT MIJ???

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:



maar het is idd al BIJNA SEPTEMBER en ik heb mijn nieuwe kekke topje uit de uitverkoop nog niet aan kunnen doen :wall:

@Cynthia wrote:

Nou, ik hoorde vanmorgen van een vriendin dat ze in Spanje ook niet is, dusse… :wink:






ligt eraan waar dan,

want bij mijn ouders is ze nog volop aanwezig hoor (die lui houden haar! :evil: )

Oproep aan de zon:



Tamara die heeft een week vakantie dus laat even een weekje je mooie warme stralen zien!!

Lieve schatten,



als je s’ochtends wakker wordt en je nog een keertje omdraaid en afvraagt ow wat voor F#ckweer is het vandaag, zet daar je tape even op stop en spoel hem een klein stukje terug en hervat de boel. Bedenk je eens hoe lekker je wakker wordt in je mooie zelf gecreerde sleepsuite :mrgreen: Hoeveel moois jij eigenlijk om je heen heb op je eigen stekkie. Eigenlijk mogen we toch niet klagen?! En bekijk alles nou eens heel positief en sta heel relaxed en chill op! Zit het even tegen door een mini of doordat je ziet dat dat gele ding nog steeds niet gevonden is…



tape op stop, even terug spoelen en je beseffen hoe een gelukkig mens je ben :mrgreen:



Ik heb het vandaag getest en ach dat gekke gele ding is helemaal niet nodig



KUS voor allemaal en LAAT JE NIET GEK MAKEN :dance:

@gerda wrote:

in België wordt ze vanaf maandag (tot zeker al donderdag) verwacht !!!

Dus, Nederlandse buren…

































































ze is hier hé !!!



Jullie weten nu waar ze is, maar aub laat ze ter plekke !!! :pray: :pray: :pray:

Wij missen haar ook, dus please… don’t take her away from me !!!





:lol: :lol: :lol:

liefs

Gerda




Ben ik ff blij dat ik daar vlak bij in de buurt woon, jullie belgen zijn zooo lief, ik mag vast wel een stukkie lenen(moet hoognodig mijn gras maaien, maar dat gaat maar niet als het zo blijft regenen :wall: )

de zon was hier vandaag en ik hou dr lekker zelf :mrgreen:

:naughty: Alles zullen we samen delen, toch :wink:

moederdaggedicht bijna 30 jaar geleden:





Zon, zon, lieve zon

ik wou dat ik je pakken kon

dan zou ik je heel vriendelijk vragen

blijf toch schijnen, al de dagen

lieve zon, ga noooooit meer weg,

zul je dat beloven zeg





Ik heb het al etterlijke malen voor haar opgezegd, maar ze beloofd niks…

pssst, ze is hier ook :dance:

hier is ze niet :cry:

Jaah ik zie haar :dance:

Ze is wel druk bezig met verstoppertje spelen, maar soms komt ze om een wolk heen spieken :mrgreen:

GESPOT!!! In het zuiden des lands, vol overgave!

hahaha :thumbup:

zegggggggggggggggggg wie heeft MIJN zon afgepakt :evil: :evil: :evil: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hij schijnt hier nu!

Ik heb gisteren van mijn broer begrepen dat de zon gevlucht is naar zuid-Frankrijk.

32 graden daar!!!



Jaloers

Dat zonnetje, mwah met mate fijn…maar mag ik zeggen dat ik het ook al erg fijn zou vinden als het gewoon droog zou blijven buiten?

Heel erg koud is het niet buiten maar door de regen voelt het wat waterkoud. :silenced:

Heb het nu maar net als Joseetje knus gemaakt in huis, kaarsjes aan enzo.

Ze is nu hier :mrgreen:

Bigsby: stuur haar ook maar deze kant op aub? :pray: We willen vanmiddag iets leuks doen met die kleine, maar dan moet het weer wel mee spelen :wink: