wie helpt mij met mijn nokia 6500

Heb net mijn nieuwe nokia 6500 binnen,mooi telefoontje hoor maar wordt er met 2 uur al gek van.

Smsen lukt niet ze worden niet verzonden,nu heb ik een hi abonnement wat is verlengt,bellen lukt wel.

En heb beeldscherm valt heel gauw weg met een paar sec. al erg irri weet weet hier een oplossing voor?

of je toestel is niet goed, of je beeldschermbeveiliging is verkeerd ingesteld…

je moet bij een nieuw toestel soms de smscentrale instellen, voor hi is dat +31 653 13 13 14. ik heb zelf een andere foon dus weet niet precies waar je het bij die van jou kunt instellen, maar misschien kun je dat zelf vinden?

@fiep klophout wrote:

je moet bij een nieuw toestel soms de smscentrale instellen, voor hi is dat +31 653 13 13 14. ik heb zelf een andere foon dus weet niet precies waar je het bij die van jou kunt instellen, maar misschien kun je dat zelf vinden?

ja heb gebeld met hi en ze zei ook dat ik dat moest doen kan alleen nergens vinden waar ik dit nr moet instellen.Vind dat echt irritant als een telefoon niet doet wat je wilt,ga er straks maar mee naar een telefoon winkel en hoop dat ze mij willen helpen

Berichten-berichtinstellingen-tekstberichten-berichtencentrale…

Die volgorde…

kom je er niet uit met google smscentrale en je toestelnaam/type?

@fiep klophout wrote:

kom je er niet uit met google smscentrale en je toestelnaam/type?

bedankt het is zo gelukt.vergat ook steeds de + ervoor te zetten.

Het beeldscherm schijnt zo te blijven ben naar een winkel geweest en ook hun lukte het niet om het langer te houden.

@faizaa wrote:

Berichten-berichtinstellingen-tekstberichten-berichtencentrale…

Die volgorde…

ik quote mezelf maar even…

want volgens mij als je deze volgorde aanhoudt had je het ook zelf kunnen instellen… je hebt gewoon nokia toch? :think:

ja dat klopt maar dat lukte toen nog niet omdat ik de regel van de berichten centrale niet open kreeg ik was ook wel steeds zover,uiteindelijk de telefoon weer terug gezet op fabrieks instellingen ne toen lukte het wel.

@M@@ike wrote:

ja dat klopt maar dat lukte toen nog niet omdat ik de regel van de berichten centrale niet open kreeg ik was ook wel steeds zover,uiteindelijk de telefoon weer terug gezet op fabrieks instellingen ne toen lukte het wel.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: fijn dat ie het weer doet…