Wie helpt met hét idee voor mijn dochter?

Hier had ik hetzelfde probleem met de oudste maar ze krijgt nu wat meer rondingen dus wordt het iets beter al is het nog steeds een heel smal meisje zonder billen.

Voor haar heb ik Vingino, Esprit, Tumble 'n Dry in de kast liggen, tja het zijn niet de goedkoopste merken maar deze broeken zitten bij haar het beste en dat is me toch wel wat waard.

aangezien nu op internet al bijna overal de uitverkoop start is het misschien een idee om toch een keer naar een winkel te gaan en wat broeken te passen en dan op internet te kijken of je ze kunt bestellen met korting

Mijn dochtertje van net 4 heeft maat 110, maar kan wat breedte betreft 86/92 hebben.

Pas geleden had mevrouwtje het zomerbroekje van haar zusje van 7 maanden oud aangedaan. (maat 68!!! :shock: ) En het stond nog leuk ook, want ze had er een hele fleurige short aan :mrgreen:

Ik heb twee jaar terug bij de C&A twee hele smalle broeken gekocht, zo af en toe hebben ze daar hele smalle broeken hangen. Die broeken heeft ze nu al twee jaar gedragen. Ze zijn vanaf het begin te kort geweest (en werden ook steeds korter met de tijd) maar ik sla de pijpen gewoon een stukje om totdat de broek tot vlak onder haar knieen komt en dan doe ik eronder leuke fleurige kniekousen met laarsjes. Meestal doe ik dan een tuniekje of shirtje eroverheen die wat langer valt en het resultaat staat heel erg leuk :thumbup:

Nu met het mooie weer staat het ook leuk met blote benen eronder en sandaaltjes of gympjes.

De meesta broeken hebben nog elastiek in de taille, maar dat ziet er soms echt niet uit. Ik heb ook die skinny jeans van de Hennes gekocht, en als ik het elastiek dan aantrek dan plooit de hele broek rond haar billen en na een paar minuten dan hangt de broek alweer en heeft ze een mini -stratenmakersdecolleté :inlove:

Gelukkig zit mijn meisje er nog niet mee. Ze draag ook erg graag jurkjes ed.

Ik zou er inderdaad niet al te erg de nadruk op leggen. Ik koop meestal kleding zonder mijn dochtertje en thuis bij het passen mag zij beslissen wat ze mooi vind…mits het past natuurlijk.

Ook haar schoenen moeten trouwens extra smal gekocht worden. :roll:

Ik zing meestal het liedje voor haar dat mijn moeder ook altijd voor mij zong als ik weer eens baalde van mijn sprietjes lijf. "zo slank zijn als je dochter"van Corry van Gorp.

Zo hou ik het luchtig en vrolijk.

En ik bedenk me altijd maar dat ik het vervelender zou vinden als ze aanleg zou hebben om dik te worden. Trouwens, bij mij is het in de pubertijd helemaal goedgekomen (…een beetje té goed, vrees ik :wink: )

Ach gossie, dat is wel erg zeg, dat je meisje dan al om extra heupen gaat vragen.

Hier hebben we voor Y.annick toen die echt nog buiten proportie zat smalle broeken gekocht bij C en A (palomino), Vingino, Villa Happ en Name It.

Imps en Elfs is volgens mij ook smal, maar zit er zelf niet meer zo in, omdat het hier wat meer spek aan de billen heeft gekregen.

Nou ja, hij heeft van broek maat 116 qua lengte, maar qua breedte 92/98.

Onderbroeken vallen gewoon van zijn kont af.

Voor meiden hebben ze soms bij C en A hele smalle modellen, vallen als skinny voor de meeste meiden, maar die vallen dan voor jouw meisje gewoon passend (hoop ik)

Succes

Bekend probleem :mrgreen:

Ik haal de laatste jaren de broeken voor mijn jongste uit Frankrijk, van de markt. Daar hebben ze smalle broeken die mijn jongste dochter heel goed passen. Hier in Nederland heb ik nog nooit een goed passende broek voor haar kunnen vinden. Ze is 99 cm en bijna 12 kilo. Voor mijn oudste heb ik dat ook gedaan, hoewel zij broeken met knoopsgatenelastiek ook aan kon als ze smal vielen. Het scheelt dat ze allebei niet zo lang zijn.

Zelf ben ik ook altijd heel smal geweest, ik heb nog geen heupen :mrgreen: Mijn moeder (ver)maakte mijn broeken altijd. Ik denk dat ik het ook maar eens moet gaan proberen :?

De rainbowbabies hebben kleding die smal valt en toch lange mouwen en of broekspijpen hebben.