Hahahahaha, jaaa ik ben een doos…
maar mn weeën zijn begonnen en ik moet mn kraambed nog opmaken :roll: , hoe doe je dat ookal weer?! :lol:
mwahaha jij malloot, lekker op tijd zeg! mams niet in de buurt vandaag ?
Ik kan je niet helpen wil je alleen even succes en sterkte wensen
:-*
JEAHYEAH zet hem op zeg…
Gewoon een zeiltje onder je hoeslaken leggen en op je hoeslaken een paar matjes voor de zekerheid…
ZET HEM OP!!!
gr patricia
Als je maar de zeiltjes onder je billen doet als je erop gaat dan komt alles goed
Wij hadden nergens meer tijd voor dusuh de zeiltjes gegrepen en eronder gekwakt en alles ging goed!
Je bed is al hoog toch?
Even je pyama en ondergoed en die prachtige kraamverbanden klaar leggen…
Ooooooooooooooooooo Spannend!!
SUCCES!!!
Alles is al gezegd.
En van hieruit: Succes meid! :mrgreen:
Whooo super Marite…
Spannend!!!
Marite, spannend!!
Succes meid!!
zet em op!
oehhhhhhhhh spannend!!! Hebje het nog op kunnen maken? :mrgreen:
owww yesss eindelijk… het is begonnen :dance: :thumbup: hoop dat alles nog gelukt is met het bed en zo…
Ohw jeetje, ik keek steeds als ik je naam weer voorbij zag komen verbaasd op dat je babietje er nooooog niet was, maar nu is hij of zij dan toch in aantocht (of inmiddels al geboren?!)
Heel veel succes met de bevalling (mocht je nog bezig zijn :mrgreen: )!
nou waarschijnlijk ben je er nu wel achter hoe je een kraam bed op moet maken, en misschien is het wel voor je gedaan
meid als je nog niet van je beeb aan het genieten bent heel veel succes met de echte aller alle laatste loodjes … nu duurt het echt niet lang meer
en als je beeb al geboren is natuurlijk van harte gefeliciteerd, maar ik wacht nog even met het wachten van de verlossende woorden
Whaha Marite :lol: gekkie, ik hoop dat je op dit moment lekker aan het kroelen bent met je beebje meis :-*
heeee zie het nu pas
succes als je nog bezig bent! (maar hoop van niet)
Ze is gisteren bevallen
van een dochtertje Sarah Louise !!!
Jippie!!! Gefeliciteerd Marite :-*
Gefeliciteerd Marite!
van harte gefeliciteerd marite en thomas
Gefeliciteerd
Mooie naam trouwens :thumbup:
Gefeliciteerd!!
gefeliciteerd met Sarah louise…mooie namen!!
Geniet ervan samen!