Wie heeft wel eens een boom cadeau gegeven?

Als kraamcadeautje? Of gekregen :wink: ?



Ik ben op zoek naar een origineel kraamcadeautje.

Dus ik ben een beetje aan het rondkijken op het internet en kwam dit idee tegen.

Op zich vind ik het wel een leuk idee maar twijfel toch een beetje.



(natuurlijk twijfel ik, ik twijfel altijd :wink: )



Of weet er iemand een heeeeel leuk ander cadeau :mrgreen:

Wij hebben een wilgenboompje als kraamcadeautje gekregen van mijn schoonouders. Op internet staan lijsten met welke boom bij welke geboortemaand hoort. Op zich vond ik het wel een leuk cadeau. Alleen is onze tuin niet groot en hadden we net zelf de tuin helemaal klaar sinds de verhuizing en toen moesten we die boom nog ergens kwijt… Erg praktisch vonden we het niet. Dus ik zou in elk geval even nagaan of er plek voor is en of de ander het een leuk idee vindt. Je voelt je dan toch verplicht om zo’n boompje ergens neer te zetten, terwijl je er eigenlijk geen plek voor hebt. Dus dat vond ik een beetje het nadeel er aan, maar het idee is wel leuk!

Wij hebben ook een keer een boom cadeau gegeven, een fruitboom.

Het viel erg in de smaak.

wij hebben een appelboom gekregen voor onze bruiloft.



Maar idd, wij hebben er geen plek voor! Nu nog wel… maar als die eenmaal groot word dan hebben we wel een probleem :think:



Dus mijn tip is dus ook: kijk eerst of er plek is, want het idee is super leuk!

Wij hebben een certificaat gekregen dat er een boom is geplant in een speciaal bos in Israel…

Ik vond het idee wel grappig eigenlijk, maar ik denk dat ik een echte boom leuker zou vinden. Maar ja, je moet er maar plaats voor hebben natuurlijk.

Of ga anders voor een bonsai boompje!

Ik heb met de geboorte van Quillan een levensboom kado gekregen