Wie heeft... (T*sa Powerstrips) Update!

Ik wil graag onze nieuwe weekkalender ophangen aan de zijkant van onze keukenkast, maar vindt het zonde om een spijker of een schroef erin te zetten. Dus ik dacht: de powerstrips van t*sa kun je zo weghalen.



Nou, ik heb de strips gekocht om spullen aan te hangen tot 1,5 kg maar elke keer valt hij van de kast af. Hij blijft gewoon niet goed plakken. Meer mensen die dit probleem kennen of doe ik iets fout?



Ik weet het anders ook niet hoor…

heb je de plaats waas je hem plakt goed ontvet???



ik heb er nooit problemen mee gehad

o, wij hebben er vanmiddag schilderijtjes aan gehangen aan de muur waaronder 1 aan een lijst, hoop niet dat hij van de muur af komt :oops:

maar hij hangt nog wel :pray:





en we hebben het niet ontvet anders gaat de verf toch van de muur.





gr mel :**:

Hier het zelfde probleem, wij hebben leuke hangertjes voor de hand- en theedoeken maar die komen ook om de haverklap van de muur gedonderd :? (ook nadat alles gereinigd en ontvet was)

hier ook hetzelfde probleem …



Zouden wij dan echt iets niet goed doen :shifty: :oops:

Bij mij hangen standaard die doorzichtige haakjes hierzo…voor de slingers…

Goed ontvetten dan plakken en NIET gelijk iets eraan hangen…geef het even de tijd om te hechten :wink: :mrgreen: 8)

Een nachtje laten en dan pas iets ophangen :angel:

Tnx sas … Gaan we ook maar proberen :lol:

ik heb al jaren iets aan die dingen hangenen even ontvetten en hangen maar super… dus geen diee wat het probleem is…bijmij werkt het wel, zolang de ondergrond egaal is gaat het goed



nou succes ermee.



Kus celes

Hier ook…wat we ook doen,ze blijven niet hangen…zelfs de theedoek niet…pffff…

Gisterenavond hebben we het voor de laatste keer geprobeert. Het kastje ontvet met spiritus, vastgeplakt, even laten inwerken zonder dat er iets aan hangt maar nu is hij er al weer af.



Ik heb net een mail gestuurd naar TESA dat dit zo niet kan. Ben benieuwd of ik reactie krijg!

:think: wij ontvetten met amoiniac :eh:

@renzosmam wrote:

:think: wij ontvetten met amoiniac :eh:




Dat bedoelde ik :doh:

Hier hangt er al ruim een jaar iets aan. Aan een ge-spakt plavon op de kamer van Moreno nog nooit gevallen.



x

Ik moet wel zegge dat het lijkt of de strips op een glad aoppervlak (zoals glanzende tegels of een koelkast) minder goed plakken dan op een iets ruwer oppervlak (bijv. matte tegels of behang).

Als Tesa zelf nog een tip heeft zodat mijn leuke handoekhaakjes wel aan de muur blijven plakken dan hoor ik het graag Claud.

Ik hoop dta je iets hoort van ze :pray:

misschien zijn zu minder van kwaliteit of zo want ik heb echt geen prblemen met ze gehad… Kijk nu gebruik ik ze neit misschien dat ik het nu ook heb, geen idee.



Maar wat ik heb doet het oko hihi



Maar ik hoop wel dat je van Tes* iets te horen krijgt meid.



Kus Celes