Hoi,mijn naam is jessica,
Ik ben moeder van een dochtertje van 13 maanden.voor de geboorte van mijn dochtertje heb ik een miskraam gehad op 7 weken en ben vervolgens meteen weer aangeteld van mijn dochtertje.Nu heb ik 3 oktober weer een miskraam gehad op 7/8 weken en wil natuurlijk niets liever dan weer zo snel mogelijk zwanger te worden.In december tussen de 6 en de 11e december zal mijn nod zijn. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen met meiden die een beetje in het zelfde schuitje zitten zodat we elkaar ook op de hoogte kunnen houden van alle ontwikkelingen in elkaars leven!
Tot schrijfs
groetjes jessica
hallo welkom op het forum
helaas en spijtig van je mk ,
ikzelf heb ook gehad net als veelmeiden, samen kletsen we in een topic verder om de went weer zwanger te raken te vervullen
ms heb je zinmee te kletsen erg herkenbare dingen en gevoelns bespreken
dit hier is de link
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=24777
liefs en sterkte en succes bianca
Hoi Jessica,
Ook ik heb een MK gehad, de mijne was eind aug, met bijna 10 weken (ik ben gecurreteerd). Ik was zwanger van een tweeling, maar deze waren met 7 wk gestopt met groeien.
Na nóg een curretage in september (er was eea niet goed gegaan bij de eerste curr. ben ik nog 1x minimaal ongesteld geworden en heb nu weer een ei-tijd.
Ik zit dus ook in spanning te wachten of het gaat lukken/gelukt is.
Het andere topic vind ik wat massaal, dus ik doe graag met je mee.
hoi veerle,
fijn dat je je ervaringen ook wilt delen.Ik ben het met je eens dat dat andere forum te massaal is en als je daar dan voor het eerst bent dan weet je niet meer wie wie is vandaar dat ik ook een nieuwe ben gestart.
Zo wat heb jij een dubbele pech gehad en dan ook nog eens zo’n curretage wat dan niet goed uitpakt, potverdorie wat een pech!
Voorons wordt het alletwee een zeer spannende maand misschien dat de sint of de kerstman wat leuke cadeau’s brengt voor ons!(in de vorm van een positieve test!).Maar daar zullen we eerst zelf voor aan de slag moeten.
Maandag gaan we een midweekje centerparcsen heb ik wel zin in met onze kleine meid.Even de zinnen verzetten.
Ik hou je op de hoogte
Groetjes jessica
Hoi dames,
Ook ik heb in september een miskraam gehad, gedeeltelijk is het er zelf afgekomen, de rest via een curretage. Ben nu inmiddels wel weer zwanger! Het zwanger worden gaat bij ons steeds erg snel. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Ik zal in ieder geval voor jullie hard duimen!!
Wel jammer dat het op deze manier je onbezorgdheid aardig weghaalt vind ik na zo’n miskraam!!
url=http://www.kindjeopkomst.nl][/url]
Hallo dames, ik sluit me graag bij jullie aan!
Ook ik heb (1 nov) een miskraam gehad, en wij gaan ook deze ronde er gewoon weer voor. Ook mijn NOD is tussen 6 en 11 december! Dus dat is extra spannend haha. Wij zijn sinds augustus dit jaar bezig, dus op zich was het best snel raak bij ons. We hopen natuurlijk dat dat wéér zo zal zijn, we zullen zien!
Hallo meiden
Het wordt al een gezellige boel hier!!!
@shibaatje! Proficiat ,ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.Spannend is dat he! Ik weet nog bij mijn zwangerschap van mijn meisje dat je dan nergens op durft te hopen maar wel stiekem al verder droomt over de toekomst terwijl je zo met je neus op de feiten bent geduwt als je al een keer een miskraam hebt gehad.Vreeemd he dat je psychisch zo in elkaar kunt zitten.Zullen wel hormonen zijn dan.Hou ons op de hoogte!
@Affie! toevallig dat we zo gelijk op lopen dat maakt het inderdaad errug spannend ik hoop het beste voor je.En we houden elkaar op de hoogte!
Mijn miskraam is begonnen op 31 september (eerste bloedverlies) maar op 3 november is het vruchtje afgekomen ik dacht dat ik het al verloren had en moest smiddags naar de gyn. dus ben blij dat het zelf is afgekomen en niet gecurreteerd hoefde te worden.Mijn eerste miskraam is ook vanzelf afgekomen.
Ga nu nog even mijn koffers pakken heb dat namelijk nog niet gedaan.
Ik heb er wel super veel zin in om een midweekje weg te gaan. 8)
Ik kan dus pas weer posten op vrijdag verheug me nu al om jullie verhalen te lezen!
Groetjes jessica