Dan maar even zo, kan niet mis gaan lijkt me :mrgreen:
Dus JA als je m hebt gehaald…
En NEE alleen invullen als je oproep is verlopen en dus ook echt niet gaat!
Ik vul me zelf dinsdag in dan krijg ik de prik
ik heb nog geen uitnodiging voor de kleine, maar ik weet zeker dat ik niet ga, dus vandaar wel al op nee gestemd. tamara krijgt dus geen prik
Ik heb begrepen dat je je als zwangere zelf bij de huisarts moet melden en dus geen oproep krijgt. Hoe dan ook, ik haal hem niet, dus nee gestemd.
ik krijg geen oproep…dus haal hem ook niet.
mijn kids laat ik wel enten
ik zou eerder nee hebben gestemd maar in het ziekenhuis ben ik overtuigd dat t beter was t wel te doen,
en dus heb ik hem dinsdag gehaald
Ik heb niets gestemd…
Heb van de huisarts een oproep gekregen, omdat ik nu weer eens wel in de risicogroep val. Deze heb ik niet gehaald, maar ik overweeg nu alsnog wel een prik te gaan halen als de kleine er straks is (als ik het voor elkaar krijg).
Ik heb hem vandaag gehaald.
als zwangere sta je inderdaad blijkbaar niet geregistreerd en moet je hem zelf halen.
niet iedere zwangere meld zich natuurlijk bij een vk of gyn… :think:
oh maar nog niet gehaald. maar ook nog niet definitief nee.
ik neig steeds meer naar ja…
maar wacht liever nog een paar weekjes tot 16 weken ofzo.
@Leentje22 wrote:
Ik heb begrepen dat je je als zwangere zelf bij de huisarts moet melden en dus geen oproep krijgt. Hoe dan ook, ik haal hem niet, dus nee gestemd.
Ik heb wel een oproep gehad hier omdat ik zwanger ben. Misschien dat het per hapraktijk verschilt?
@mereltje85 wrote:
Ik heb niets gestemd…
Heb van de huisarts een oproep gekregen, omdat ik nu weer eens wel in de risicogroep val. Deze heb ik niet gehaald, maar ik overweeg nu alsnog wel een prik te gaan halen als de kleine er straks is (als ik het voor elkaar krijg).
Dan kun je de pol tzt nog invullen
Ik wacht ook braaf tot ie er in zit dinsdag
Mijn dochter Marit krijgt het morgen, ik en hubbie waarschijnlijk eind dezde maand ivm Nienke die onder de 6 maanden oud is,
Ik had de vorige poll gestart en was toen stellig overtuigd dat ik het niet wilde, maar na alle nieuwe inzichten en een dringend advies van de verloskundige om het wel te doen ben ik toch gegaan gisteren.
Ik laat mijn dochtertje van 1,5 tzt ook vcaccineren, ook omdat we tegen die tijd een nieuwe baby in huis hebben.
Tot nu toe geen enkele bijwerking gelukkig, ik laat het meteen weten als ik nog ergens last van krijg.
Dames we hebben wel even voldoende MG polls en topics…