Voor het zoontje van mijn zus ben ik op zoek naar kleding (voornamelijk broeken) in maat 116 of 110/116.
Ze hebben het niet heel breed dus wie kan iets missen voor een klein prijsje?
Alvast bedankt!
zeker voor broeken gaat dat vast moeilijk worden… tenminste… hier heb ik wel geteld 1 broek in maat 110 naar zolder kunnen brengen van nummer 2 die straks door nummer 3 gedragen kan worden.
Shirts zijn nog wel goed (maar liggen dus op zolder voor de volgende).
De (spijker)broeken van de C&A bevallen hier trouwens goed en zijn niet zo duur (en in verschillende breedtematen te krijgen, dus ook voor kinderen met niet bestaande heupen en kont ).
Zijn de broeken ook in maat 110/116 of alleen bovenkleding? Bij mijn kinderen zit er namelijk vaak wel 1 of 2 maten verschil tussen broeken en bovenkleding.
Ik krijg regelmatig kleding van mijn buurvrouw van haar zoon van 6 jaar en die leg ik dan bovenin de kast voor eventueel Pete als hij dan die maat in het betreffende seizoen past.
Ik kan wel even in de kast kijken of er misschien wat ligt wat hij toch hoogstwaarschijnlijk niet zal gaan dragen en hiervan een foto nemen. Die mag ze dan tegen vergoeding verzendkosten overnemen. Ik ga vanmiddag na mijn werk even kijken.
Dat zou super zijn Sassie!
Ik zal morgen ook even in de kast snuffelen.
Als ik wat vind wil ik er niets voor hebben hoor, alleen verzendkosten.
Wat zijn jullie lief :inlove: :-*
Heb je een pb gestuurd…
Heb net vandaag nog meer mt 110 op mp gezet.
Sorry, ik was het hier even vergeten.
Ik heb laatst in de kast gekeken en de broeken maat 110/116 zijn allemaal zomerbroeken (korte broeken of dunne lange broeken) en met bovenkleding kan ik je helaas ook niet helpen, omdat mijn kids dit ook als maat hebben.
Sassie, jammer maar heel erg bedankt voor het kijken.
Mariska, je hebt Pb terug.
ik zal ook eens kijken heb nog wel wat liggen dacht ik heb je nog nodig ??
Bovenkleding echt niet meer. Broeken nog wel!
Lief van je :-*
ik wel wat gevonden maar ff op de foto zetten