Hallo,
Wie heeft, of had ook een dun baarmoederslijmvlies?
De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was, was mijn slijmvlies aan de dunne kant, rond de 5,5. Terwijl 7 goed is.
Wie heeft dat ook en is ondanks dat toch zwanger geworden?
En is dat dan gebeurd met behulp van medicatie en zo ja, welke?
Ik hoor, lees het graag!
Janine
Hoi Janine,
Ik heb van mezelf geen dun baarmoederslijmvlies. Maar ik weet wel dat Clomid er een hele negatieve werking op heeft, het kan daardoor te dun blijven of juist ondoorgankelijk zijn. Je zit toch nog steeds aan de Clomid? Anders zou je misschien over moeten op hormooninjecties, zoals Menopur of Puregon. Dit heeft een veel beter effect op je baarmoederslijmvlies, het groeit dan ook meer mee met de rest. Dus dat zou een optie kunnen zijn.
Ik weet niet of je ook te vroeg ongi wordt of dat je tussen je eisprong en ongi bloedverlies hebt? Als je baarmoederslijmvlies te snel afgebroken wordt, dan zou je na de eisprong Progestan kunnen nemen (vaginale bolletjes met het hormoon progesteron) of drie keer een lage dosis Pregnyl (1500 IE) spuiten. Dan wordt je baarmoederslijmvlies langer in stand gehouden, zodat de innesteling makkelijker gaat.
Heel veel succes met alles! :hug:
Groetjes,
Jippie
Janine, volgens mij gebruiken ze voor te dun baarmoederslijmvlies oestradiol pilletjes die je dan voor je eisprong moet nemen. Ik weet niet of het bij iedereen helpt.
Trouwens heb wel eens het verhaal gelezen van een vrouw die met 5 mm toch zwanger is geworden. wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Succes.
janib ik kan je daar helaas niet mee helpen ik heb last van het tegenover gestelde namelijk
mijn slijmvlies is te dik laatste meting 19.7 mm dat was de 14 de . ik weet ook niet of je daar mee zwanger kan worden namelijk .
gr natas
@JanineB wrote:
Hallo,
Wie heeft, of had ook een dun baarmoederslijmvlies?
De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was, was mijn slijmvlies aan de dunne kant, rond de 5,5. Terwijl 7 goed is.
Wie heeft dat ook en is ondanks dat toch zwanger geworden?
En is dat dan gebeurd met behulp van medicatie en zo ja, welke?
Ik hoor, lees het graag!
Janine
Ik.
En zie mijn banners
Ik weet niet hoe dun een A4-tje is, maar na de geboorte van onze zoon vertelde de gyn dat mijn baarmoederwand dus zó dun was.
Voor de geboorte heb ik 2 miskramen en een bbz gehad. De eitjes nestelden niet. Dat kan daar zeker mee te maken hebben, maar het hoeft niet.
Daar wordt je dus niet veel wijzer van he…
Wel zou ik ook graag willen weten of er idd medicatie mogelijk is zodra er sprake is van een zwangerschap. Dat ben ik toen vergeten te vragen :doh:
succes jij!
wat zegt je gyn er trouwens van?
Lydia is het alleen je baarmoederwand of ook je slijmvlies? Het kan nl best zo zijn dat ondanks dat je wand zo dun is je slijmvlies wel netjes opbouwt.
En wat Jippie al aangeeft, er zijn mogelijkheden om het beter op te bouwen met medicatie. Wel iets wat dus op tijd begonnen zou moeten worden zodat het rond je eisprong op de juiste (tja wat is juist?) dikte is.
Voor onze cryo poging moest het indertijd minstens 8 mm zijn. Met een volledige IVF behandeling zat ik vaak zelfs wel rond de 12 mm. De progestan kan het helpen opbouwen en vooral na de eisprong in stand houden :thumbup: