wie heeft FF vip abonement? (temperaturen)

hey!

ik zit al langere tijd aan het temperaturen en houd het bij op fertilityfriend. nu wil ik al heel de tijd eigenlijk weer over op vip maar ik zie nergens een mogelijkheid zonder creditkaart…

Iemand enig idee hoe dat wel kan? gewoon bank overschrijving ofzo lijkt niet mogelijk naar wat ik zie.

hopelijk kan iemand helpen want vind de vip toch wel fijner werken!

groetjes!!

Via ander mailadres inloggen, gegevens van de vorige keer overtikken. Heb je weer voor 30 dagen gratis! :wink:

hey kantjeboord!

dat dacht ik dus ook maar dat ding geeft aan dat et niet kan… mag maar 1 account per pc :frowning: dus stel ik zou samenwonen met een vrouw ipv mn vent ofzo dat zou dan ook niet kunnen :?

of ik doe iets verkeerd. had geprobeerd met mailadres van mn vriend en die pakt dus niet :frowning:

Vanf je werk een nieuw account aanmaken? de bevestigingsmail doorsturen naar je eigen adres, kan je zo thuis weer verder, of je IP adres vernieuwen.

ik werk niet anders was dat idd wel een mooie manier geweest ja:)

ip adres vernieuwen hoe doe ik dat ookalweer?

bij iemand anders even op de pc. :wink:

:wall: logisch!!! haha, stom dat ik daar neit gewoon aan dacht he toch… thnx iig :wink:

Je kan ook je temperatuurcurves bijhouden op http://www.menstruatiekalender.net, daar kost het niks…

berekend die ook je eisprong en de kans dat je zwanger bent?

(voordat ik me helemaal registreer)

Yep. En nog veel meer.

ja hij kijkt naar de kans van zwangerschap (als je aangeeft wanneer je hebt geklust enzo) wanneer je eisprong is geweest, en ook bijvoorbeeld als uit je temperaturen blijkt dat er geen eisprong is, of je wat moet laten nakijken etc. ook veel info is er te vinden.

tis hier gelukt even via een andere pc :slight_smile: thnx kantjeboord

Als je andere mensen uitnodigt krijg je vaak ook een tijdje gratis VIP.