wie heeft ervaringen met ABC dophilus

De titel zegt het al. H. heeft veel last van krampen, soms echt flinke kolieken, zeker nu ik overgestapt ben op fv. We hebben infacol geprobeerd, maar daar gaat hij alleen maar meer van spugen en het lijkt of hij constant last heeft van het zuur wat omhoog komt. Is niet helemaal de bedoeling.

Gisteren raadde mij iemand ABC dophilus aan, zij zei dat het bij haar beide kinderen goed geholpen heeft. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meer ervaringen.

Maandag kunnen we terecht bij de chiropractor, ik hoop dat dat al heel wat helpt qua huilen.

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel positieve ervaring over VSM Cinababy, ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

ik heb er wel ervaring mee! Sinds ik het gebruikte bij mijn zoontje nooit geen krampen etc… gehad. Ik heb maar 1 potje gebruikt. Ideaal!

Cinababy lijkt ook niet echt te werken hier. Ga toch een potje proberen. En anders moeten we er maar mee leren leven. :wink: Het is een tijdje heel goed gegaan, maar op dit moment heeft hij weer meer last. Arm ventje!

Bij Daniël hielp het echt geweldig. Na 1 potje gestopt, maar we merkten meteen weer verschil. Na het 2de potje weer even gestopt en toen was het goed. Hopelijk helpt het bij jullie ook zo goed!

Het heeft wel even geduurd, een week of anderhalf, maar het is wel veel minder geworden! Combineer het nog wel met cinababy als hij wat meer last heeft. Helemaal weg is het niet, maar wat een verschil, nu een jammerende baby ipv een krijsende baby.



Sinds een paar dagen gebruiken we de dr. Brownsfles en het gaat nu nog beter. Fijn, fijn, want bij dochterlief heeft het volgens mij veel langer geduurd.