Wie heeft ervaring met het dragen van een spreidbroekje?

Vandaag heb ik te horen gekregen dat onze dochter van 3 mnd heupdysplasie heeft en dat ze de komende tijd een spreidbroekje moet dragen.

Zit met allemaal praktische vragen. Wie heeft hier zelf ervaring mee?

Ik zelf niet, maar Chrissy (drontense en lelystadse mama’s) heeft daar wel ervaring mee :thumbup: . Misschien even een PB sturen?

Sterkte!!

Wauw, wat een snelle reactie. Ga even een studie maken hoe ik iemand kan zoeken op dit forum. Bedankt voor de tip judith.

Tuurlijk! Graag gedaan hoor :mrgreen:

:-*

Onze dochter heeft 6 maanden een spreidbroekje gehad (vanaf dat ze 2,5 maand was). Dus als je vragen hebt PB me maar!

Hoi, mij mag je ook PB-en hoor! Lotte heeft ook een tijdje een spreidbroek gedragen toen ze ongeveer 3 Ã 4 maanden was…

Sterkte ermee!

Groetjes,

Viratine

Wat fijn om hier ervaringen met elkaar te kunnen delen. Ik heb dan ook dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod van pb-en.

Voor andere lotgenoten die hier meelezen: als je kind net het spreidbroekje heeft, let dan goed op de beentjes.

Onze meid kreeg rode knieholtes die na 4 dagen dragen zelfs al kapot gingen. Vandaag terug gegaan met haar en toen bleek dat ze de verkeerde maat had gekregen.

Vanaf het moment dat ze nu haar kleinere spreidbroekje aan heeft, is ze gaan slapen (iets wat ze de afgelopen 4 dagen nauwelijks gedaan heeft).

Voor anderen die nog op zoek zijn naar leuke leggings/maillots. PB mij maar, want ik heb een hele leuke site gevonden! (dankzij een andere kokfanaat).