Wie heeft ervaring met een hang wieg.... met foto,,

Ik heb een ohhh zooo leuke hang wieg gezien en ben er helemaal verliefd op… maar ik twijfel een beetje omdat ik bang ben dat ie niet stabiel genoeg zou zijn en als ze beeb zich dan draait dat de wieg iets meegeeft waardoor de baby op de buik terecht komt…

Volgens manlief onzin en een heleboel technische uitleg :think: maar goed ik dacht laat het es even hier vragen… wie weet heeft iemand ervaring…

Of een ander idee voor een leuk wieg… :mrgreen:

Groetjes Faizaa… :-*

En welk wieg is het dan?

Deze misschien?

Heb het zelf niet gehad, maar vindt ze wel super. Vrienden van mij hebben wel een hangwiegje gehad en dat beviel prima.

Nee dat is een hang/sta wieg :mrgreen: en die van mij kon je alleen hangen… maar ja het principe is hetzelfde… alleen zonder die poten en hij hangt aan het plafond…

@sanmi wrote:

Heb het zelf niet gehad, maar vindt ze wel super. Vrienden van mij hebben wel een hangwiegje gehad en dat beviel prima.

Ja leuk zijn ze he? :inlove:

Oh daar is een topic over geweest

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28831&postdays=0&postorder=asc&highlight=wieg&start=15

Pagina 2 zijn 2 meiden die hem hebben :thumbup:

Yep, dat was ik :lol:

Vond het echt een geweldige wieg! De kleine heeft er heerlijk in gelegen. Het enige “nadeel” was dat ze nu niet meer kan wiebelen in haar ledikantje. Daar moest ze wel aan wennen… Maar het wiegje is echt top!

Ik heb ook diezelfde hang/stawieg en ik vind hem ook geweldig! :thumbup:

Jesse ligt er nog steeds in ook hij vind het heerlijk. Lekker wiebelen…

Ik vind het echt een aanrader!

@victoria wrote:

Oh daar is een topic over geweest

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28831&postdays=0&postorder=asc&highlight=wieg&start=15

Pagina 2 zijn 2 meiden die hem hebben :thumbup:

:-* victoria… ga meteen even kijken…

@dolfijntje12 wrote:

Yep, dat was ik :lol:

Vond het echt een geweldige wieg! De kleine heeft er heerlijk in gelegen. Het enige “nadeel” was dat ze nu niet meer kan wiebelen in haar ledikantje. Daar moest ze wel aan wennen… Maar het wiegje is echt top!

ow leuk om te horen… ik ga em denk ik ook bestellen… dus dat " kantelen" waar ik bang voor ben is een beetje vergezocht? :think: of kan dat wel gebeuren en moet je dat in de gaten houden? heb je zoiets al eens gemerkt?

groetjes…

@Mees wrote:

Ik heb ook diezelfde hang/stawieg en ik vind hem ook geweldig! :thumbup:

Jesse ligt er nog steeds in ook hij vind het heerlijk. Lekker wiebelen…

Ik vind het echt een aanrader!

hihi… nog meer goede ervaringen… nu begin er me er helemaal op te verheugen om em ook in huis te hebben…

hoe lang hebben jullie kindjes er in gelegen…

ergens heb ik een prettiger gevoel bij die hangsta wieg,

mischien omdat ik mijn plafond niet vertrouw,

vind ze zoiezo allebei super! :thumbup:

jesse ligt er nu nog steeds in, maar het wordt wel een beetje krap hoor. hij gaat binnenkort over in zijn ledikantje.

en kantelen kan die wieg niet hoor, hij hangt met 4 touwen vast, knap kind wat die wieg omver krijgt!

Wij hebben voor onze eerste een Leander gehuurd en boven ons bed gehangen (eerste foto is een Leander), helemaal top! Voor de tweede maken we zelf een hangwiegje, die gaat aan dezelfde haak. We hebben betonnen plafonds dus met een keilbout erin komt er nooit iets naar beneden zetten!

ben nu wel helemaal overtuigd :mrgreen: we gaan em dus bestellen :dance:

:dance: :clap: leuk is dat hé, shoppen :mrgreen:

ow ow ow victoria… het is heeeerlijkkkk… :mrgreen: