wie heeft er wel eens een clearbleu digi test uitelkaar gahaald, na een negatieve en een positieve uitslag???
voel me al dagan echt blegggghhhhhhondsmoe en stja zere (.)(.),
nou weet ik ook wel dat ik niet zwanger kan worden, ivm spiraaltje, maar begon er echt aan te twijvelen :oops: dus heb ik een test gekocht, zo digi dan weet ik tenminste zeker dat ik niet onwijs zit te staren naar het stomme venstertje…
nou gaf de test niet zwanger aan ( wat eigenlijk ook wel logisch is maar tja ik ben ook maar een vrouw he hihihii)
en later dacht ik goh hoe ziet zo’n test er van binnen uit!!!
nou komt het dus…
1 test staafje zaten 2 streepjes op ( blauw) en het andere test staafje zat ook een heel vaag streepje op ( ook blauw)
en nou is dus mijn vraag, was die bij jullie negatieve of misschien wel positeve ook zo???
ik was namelijk bang, dat 1 staafje voor de "test"was en de andere voor de goede werking, en wat nou als ik te vroeg heb getest
oohh ik haat dit zoooooooo :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
wie heeft de verlossende woorden voor me!
Geen verlossende woorden voor je… wel een :hug: .
Als je een koperspiraal hebt, kan er nog steeds een bevruchting plaats vinden heh… Ik was zeer waarschijnlijk ook zwanger toen mijn spiraal werd verwijderd… heb vlak na verwijderen waarschijnlijk een innestellingsbloeding gehad, wat uiteindelijk 2 weken later resulteerde in vermoedelijk een MK
ik heb een mirena :roll: maar al veel gedonder mee gehad, zoals het kwijt raken van de touwtjes e.d, heb al een echo gehad in jan, om te kijken of ie er nog wel zat…toen zat ie er nog
wat rot voor jou zeg!!! :hug:
Oh Kim nee he, ik heb geen antwoordt voor je, maar wel een dikke :hug:
:-*
Dat er 2 streepjes binnen stonden zegt niets.
Ik heb bij de maart/aprilstoppers 2008 ook gezien / gehoord dat knuffeldraakje hem uit elkaar haalden, maar niet zwanger… de test gaf dat aan maar de streepjes zeiden wat anders.
Ik had het pas ook… Test gaf aan niet zwanger maar op het staafje stonden 2 streepjes… Maar toch niet zwanger dus denk dat je niet zwanger bent…
grts patricia
klopt idd wat sweet lovea al zei, ik heb toen ook gekeken en in volle spanning weer een paar dagen gewacht in de hoop geen bloeding te krijgen maar die kwam ook wel snel er achter aan. blijkt dat die digitalen altijd 2 streepjes binnenin tonen. waarom dat is geen idee… erg verwarrend ik weet het
zou als je er nog geen vertrouwen in hebt alsnog met een dag of 2 opnieuw een testje doen en als je dan nog geen zeker gevoel hebt toch even bij de huisarts/ziekenhuis prikken dan weet je het in ieder geval zeker!
succes hiermee!!
Ik heb ook een keer een digitale uit elkaar gehaald.
Hij gaf nefatief aan, maar er stonden wel 2 streepjes.
3 dagen later was de test positief.
het ging mij eigenlijk om dat 2 e test staafje, die 2 voor de goede test zeg maar, en die andere 2e test staaf voor positief of negatief…
er staan dus 3 streepjes op zeg maar!
hier ook een test sloper haha.
Bij Y had ik toendertijd met de digi dat hij aangaf niet zwanger, maar ik wel twee streepjes ontdekte na het demonteren…
Een dag later was hij wel positief.
Deze keer heb ik hetzelfde gehad maar bleek uiteindelijk niet zwanger te zijn. Die nwe digi met termijnindicatie heb ik geen ervaring mee behalve dan dat hij positief was en er overal strepen stonden.
Zou voor de zekerheid over twee dagen nog een test doen. En dan niet meer slopen haha
Lees de gebruiksaanwijzing zou ik zeggen, staat echt heel duidelijk in dat die streepjes niets zeggen…
Ik zeg niet of je wel of niet zwanger bent, maar de digitest van CB kun je niet aflezen aan de streepjes…
de digi test van cb mag je niet naar de streepjes zien als je niet zwanger ervoor krijgt is dat toch wel zo lijkt me
ik doe deze ook altijd, en toen ik wel zwanger was had ik er ook 2 streepjes op te staan in de gebruiksaanwijzing staat er wel meer over of op hun site? je kan altijd weer eens een gewone test doen dan weet je het zeker!
succes :-*
Kheb praktische alle in de handel verkrijgbare testen wel eens gesloopt 8)
3 streepjes klopt is geloof ik iets met meerdere soorten hormonen die gemeten worden (progesteron oid :think: ) mede doordat er op een mix gemeten wordt zijn de streepjes dus niet te ‘lezen’ zonder het ‘computertje’.
Dussuh bij twijfel, 2 dagen geduld (verdubbeling hCG) en Kruidvat. De test pas geloven als de beide streepjes even dik zijn.
Blijft je twijfel zeker in combi met gedoe met je Mirena; gyn. Daar kunnen ze bv even je schildklier testen. Vaak een oorzaak van verstoorde hormoonhuishouding met gezellige klachten (not!) als zere (.)(.), humeurschommelingen, misselijkheid, vocht vasthouden en meer van zulks…
En bij wel een positieve test…gefeliciteerd?Verbouwen?Verhuizen? :shifty:
oke… vamnmorgen testjke gedaan 2 stuks en natuurlijk ook weer gesloopt :lol:
babyboomshop tests valt weinig aan te slopen… die vallen al zowat uit elkaar maar de etostest mocht het ondergaan haha
hele tijd geen 2e streepje, maar gesloopt dus wel vanaf de achterkant :think: maar dan wel een half uur na de test gedaan was… geld dat ook :eh: paar dagen nog maar eens doen (temp is hier nu al 18 dagen hoog) enb anders de gyn maar weer eens bellen
kimmetje weet jij al meer?
nee ik ben nog geen steek verder hihiihi
ik wacht nog wel ff af, er van uitgaande dat de test echt negatief is!!!
mocht ik over een week nog zo moe zijn kan ik altijd er nog een test tegen aangooien, of ik moet natuurlijk ongie worden,
ben namelijk heel raar ongie geweest de laatste keer, weet dus ook niet vanaf wanneer ik moet rekenen!
Hier ook een sloper :oops:
Waarom? Puur om te kijken of ik echt een streepje zag, of het geen gezichtsbedrog was!
En dan kijken zonder het venstertje is dan veel fijner haha.
Digitest nog niet gedaan, dus daar geen ervaring mee.
Hallo, ik heb in het verleden ook wel testen gesloopt. Geen digitale. Achteraf was het niet zo slim want zonder het venstertje zie ik altijd een heel licht streepje. Tja, dat denk ik dan tenminste. Ben echter altijd gewoon ongesteld geworden. (Paar dagen later misschien). Eerst dacht ik dan dat ik een vroege miskraam had maar op een gegeven moment komt het te vaak voor en merk je dat je je iets aan het verbeelden bent.
Diana
ik sloop hem indd dan pas ook echt, als er met venstertje ook al iets lichts te zien is!
Maar kan toch niet dat er dan altijd een tweede streepje staat, of wel?
Nou zou eigenlijk niet moeten kunnen maar ik zie het dan wel. Ik kijk vast te goed.
:oops:
Een vriendin die verloskundige is dacht dat het misschien andere hormonen zijn. maar dat lijkt me eigenlijk niet mogelijk.
Ga er maar niet te diep over nadenken. doe ik zelf ook niet.
Diana