Wie heeft er verstand van ovulatietesten?

Op dag 14 en heeeeeeeeeel licht lijntje.

Op dag 15 had ik een superpositieve test, lijntje was net zo donker zo niet donkerder dan de controlestreep. Vandaag, dag 17, voor de gein nog een ovutest gedaan en het testlijntje was toch nog best wel gekleurd :think: . Niet zo donker als de controlestreep, maar toch heel goed zichtbaar. Is het normaal dat die streep na 2 dagen nog best duidelijk is?

een ovulatietest reageert ook op hCG… het zwangerschapshormoon



Anders zou ik het ook niet weten :think:

Daar dacht ik ook al even aan :wink: heb gelezen dat je pas hcg aanmaakt vanaf de innesteling dus dat zou nog te vroeg zijn jammergenoeg.

Dat weet je dus niet heh…ik had juli vorig jaar al 4 dagen ná mijn eisprong (die ik gevoeld heb) een positieve zwangerschapstest… overigens een dag na eisprong ook al “zwangerschapsklachten”

Ik heb tig ovulatietesten gedaan en een ovulatietest kan wel 2-3 dagen positief blijven, dus is heel normaal. Dat de teststreep nu net iets lichter is dan de controlestreep betekent dat je LH piek langzaam voorbij gaat nu.



Aan de slag dus :lol:, of ik moet zeggen, hopelijk hebben jullie je best gedaan.

Wow dat is snel ICL!



Lieke, betekent het dus dat het kan zijn dat mijn eisprong nog niet geweest is? De afgelopen 3 dagen hebben we goed ons best gedaan :wink: , maar als ik het zo lees moeten vanavond ook nog een keertje voor alle zekerheid :lol:

Zo gaat het meestal bij mij:



















Tnx voor de foto’s Chelleke. Bij jou zijn de na 2 dagen wel weer een stuk lichter dan die van mij zie ik.

Nou ik kan helaas niks anders doen dan afwachten geloof ik en hopen dat het dit keer raak is :slight_smile:

Duim met je mee :thumbup: :thumbdown: