Wie heeft er telford internet +bellen

Ben benieuwd hpe dat bevalt.Wij nemen deze provider als we zijn verhuist!

Hoi,



Mijn ouders zijn sinds januari overgestapt. Ik moet zeggen dat alles helemaal perfect is gegaan (overstappen & service). Internet is lekker snel en bellen gaat gaat goed (geen storingen of vervelende geluiden ect).



:thumbup: voor Telfort (tot nu toe dan :wink: )



Succes met de verhuizing!

:thumbdown: vaak geen goede telefoon verbinding

*10x opnieuw een nummer moeten bellen eer die uiteindelijk ook echt verbinding gaat maken

*vaak niet bereikbaar

*wel bereikbaar telefoon gaat over maar je krijgt verder geen gehoor :? (dus je hoort de persoon aan de andere kant niet alleen die persoon aan de andere kant hoort je de ene keer wel en de andere keer ook niet)



internet is verder wel goed

@Angel & Luna wrote:

:thumbdown: vaak geen goede telefoon verbinding

*10x opnieuw een nummer moeten bellen eer die uiteindelijk ook echt verbinding gaat maken

*vaak niet bereikbaar

*wel bereikbaar telefoon gaat over maar je krijgt verder geen gehoor :? (dus je hoort de persoon aan de andere kant niet alleen die persoon aan de andere kant hoort je de ene keer wel en de andere keer ook niet)



internet is verder wel goed




dit heb ik dus de laatste tijd ook, maar ik heb het sterke vermoeden dat het aan mijn toestel lag… heb nu een ander toestel, maar als die hetzelfde gaat doen, dan ga ik toch maar eens mijn provider bellen…

Wij hebben het ook. hadden tiscali maar is dus telfort. En geen enkel probleem. Met bellen niet en internet niet. Internet word zeer intensief gebruikt. Bellen dagelijks.

@mv2kids wrote:

@Angel & Luna wrote:
:thumbdown: vaak geen goede telefoon verbinding

*10x opnieuw een nummer moeten bellen eer die uiteindelijk ook echt verbinding gaat maken

*vaak niet bereikbaar

*wel bereikbaar telefoon gaat over maar je krijgt verder geen gehoor :? (dus je hoort de persoon aan de andere kant niet alleen die persoon aan de andere kant hoort je de ene keer wel en de andere keer ook niet)



internet is verder wel goed




dit heb ik dus de laatste tijd ook, maar ik heb het sterke vermoeden dat het aan mijn toestel lag… heb nu een ander toestel, maar als die hetzelfde gaat doen, dan ga ik toch maar eens mijn provider bellen…




denk niet dat het aan het toestel ligt vaak is het weer goed als ik de modem heb gereset

Ok ik hoop dat wij dus een goede telefoon verbinding gaan krijgen en anders is het gauw klaar met het bellen

@Angel & Luna wrote:

:thumbdown: vaak geen goede telefoon verbinding

*10x opnieuw een nummer moeten bellen eer die uiteindelijk ook echt verbinding gaat maken

*vaak niet bereikbaar

*wel bereikbaar telefoon gaat over maar je krijgt verder geen gehoor :? (dus je hoort de persoon aan de andere kant niet alleen die persoon aan de andere kant hoort je de ene keer wel en de andere keer ook niet)



internet is verder wel goed




Hier precies hetzelfde!



Liefs,

Winnie