Wie heeft er op wachtdag 8 negatief gestest en toch zwanger?

Hallo,



Ik ben vanmiddag zo stom geweest. Ik had matcare testen besteld en die kreeg ik vandaag in huis. Ik kon mezelf niet bedwingen en heb een test gedaan. Negatief… :cry:



Ik heb 12/10 een TP van 2 emmy’s van 6cellen gehad en mag 27/10 testen… Ik zit dus op wachtdag 8.



De moed is mij nu een beetje in de schoenen gezakt, terwijl ik eigenlijk weet dat het misschien te vroeg is, maar toch… :silenced:



Wie heeft dus ook rond deze tijd getest en bleek later toch zwanger?



liefs Karin

meissie je hoop niet verliezen hoor je hebt vast en zeker te vroeg getest lijkt me vreemd mocht je nu al een postieve test kunnen hebben maar snap je wel hoor je wilt zo graag de zekerheid hebben :hug: ik blijf voor je duimen :thumbup:

Ja dat is het ook, ik wil bevestiging want word echt gek hier!

Maar aan de ene kant weet ik ook dat het eigenlijk nog niet zou kunnen, maar het geeft je wel een k#t gevoel…

Zo maar ff mijn zinnen verzetten en met onze hond naar het bos.

ja heel herkenbaar ik zit nu ook in de wachtweken eerste keer weer na de miskraam dus vind het best wel eng en spannend allemaal

ja lekker wandelen hier regent het dus dat is dan weer minder maar het zal je zeker even goed doen :thumbup:

Hee Karin,



Het is echt te vroeg om te testen! :wink: De innesteling is pas rond 5 dagen na de terugplaatsing en dan pas zou het HCG gaan stijgen. Het duurt wel een week voordat dat op een test zichtbaar zou zijn, dus het kan nog alle kanten op. Je kunt het hooguit twee weken na de punctie eens proberen. Dus nog even wachten!



Groetjes,

Jippie

Dank je wel Jippie,



Ik voel me nu wel iets beter door je antwoord :slight_smile:

Maar twee weken na de punctie? Dan zou voor mij dan as donderdag zijn… Dan ben ik 10 dagen na de TP.

Misschien ga ik testen, maar misschien durf ik ook wel niet…



Ik ga het afwachten!



liefs Karin

Wij mochten twee weken na de terugplaatsing testen, maar er zijn ook mensen die al twee weken na de punctie mogen testen. Dan zit je officieel twee weken na je “eisprong” in vergelijking met een normale cyclus. Wij hebben keurig gewacht en toen was de test duidelijk positief. Als ik twee dagen eerder getest had, was de streep ook duidelijk zichtbaar geweest. Dus je zou het donderdag/vrijdag kunnen proberen.



Heel veel succes & ik ga voor je duimen!

ik ook spannend :thumbup:

Morgen is het donderdag, voor mij 2 weken na de punctie en 10 dagen na de TP.

As maandag heb ik de bloedtest in het ziekenhuis. Zouden jullie morgen testen?



liefs Karin



ps Vandaag is de buik weer terug gekomen!!! Had na de punctie last van milde overstimulatie. Dikke buik van ongeveer 4 maanden zwanger. Hij was een paar dagen wat afgenomen, maar is nu weer volop terug…

Je zou het morgen kunnen proberen, maar dan wel met in je hoofd: Ik zie wel, het kan nog steeds te vroeg zijn! Dus er niet te hoge verwachtingen van hebben, want soms stijgt HCG ook iets langzamer. Die buik van jou klinkt overigens wel positief, ik hoop dat het een goed teken is!

spannend heb je al een test gedaan?

Vanmorgen was ik om 10:00uur wakker, meteen een test gedaan!



En duidelijk twee streepjes :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:



Dus ik ben toch echt zwanger!



Net het ziekenhuis gebeld en volgens hen mag ik stiekem al heel blij zijn!



Nu maandag nog afwachten, maar dat zit volgens mij wel goed!



Ow ik ben zo ontzettend blij, maar kan het nog niet echt bevatten…

wat gaaf gefeliciteerd :dance:

Dank je wel!



Kan het echt nog niet bevatten hoor…



Hoe is het eigenlijk met jou? Sorry dat ik dat vergat te vragen :oops:

Jeetje, wat goed zeg!!! :slight_smile: Gefeliciteerd! Heb je dan maandag nog een bloedonderzoek? En als dat ook goed is dan een afspraak maken voor de eerste echo? Spannend allemaal! Geniet maar lekker van het goede nieuws!



Groetjes,

Jippie

jeetje wat goed gefeliciteerd zeg,hopelijk maandag ook ene positiee bloedtest :mrgreen:

Nou bloedonderzoek heb ik gehad!!



Mijn HCG was 207, maar ben wel zwanger!

Ze vonden het wat laag… Nu ga ik mij zorgen maken… Volgende week moet ik weer bloed laten prikken.



Wie weet of dit normaal is? Ik heb punctie op 9/10 gehad en TP op 12/10.



Hoe reken je trouwens uit hoe ver je bent??



liefs Karin

Toen ik precies twee weken na de terugplaatsing zat, had ik een HCG-waarde van 150 (4w2d). Dat vonden ze prima. Je HCG-waarde verdubbelt om de dag ongeveer. Wanneer heb je dan de eerste echo, of willen ze eerst de uitslag van volgende week afwachten?



Voor de zwangerschapsduur moet je terugtellen naar de datum van de punctie en dan twee weken erbij optellen. Je bent dan nu dus 4w3d zwanger als ik me niet vergis en rond 2 juli uitgerekend.

Jippie,



Ze willen eerst de uitslag van de volgende bloedtest afwachten en ik denk dat ze dan de echo willen plannen.



Ben jij trouwens bevallen van een kindje bij die hcg waarde van 150? Ik heb dus test gehad op 15 dagen na tp en toen dus hcg van 207…



Ach waarom zou het fout gaan?? (probeer ik mezelf voor te houden)



liefs Karin

Hoi Karin,



De HCG-waarde van 150 ligt nu in haar bedje te slapen en is alweer bijna 8 maanden oud! :mrgreen: Onze gyn vond die waarde prima, hoor. Alles boven een waarde van 50 werd beschouwd als een in eerste instantie goede zwangerschap. We hoefden ook niet opnieuw voor een bloedonderzoek te komen. De eerste echo hebben we met ruim 7 weken gehad en alles zag er prima uit. Ik zou me verder geen zorgen maken om jouw waarde. Het belangrijkste is wel dat je HCG goed gestegen is. De waarde verdubbelt om de dag ongeveer, dus dan kun je wel uitrekenen rond welke waarde je moet zitten. Krijg je dezelfde dag de uitslag?



Groetjes,

Jippie