Wie heeft er ook Puppp (gehad)?

Zit helemaal onder de rode hevig jeukende bulten sinds een dag of 3. Bloedtesten gehad in het ziekenhuis vandaag, bekeken door de dermatoloog en gynaecoloog en nu de diagnose Puppp. (Voor meer info: http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1073141528 )

Het moet pas overgaan NA de bevalling. En ik moet nog 10 weken :(:frowning:

Ik word echt knettergestoord van de jeuk, heb al 3 nachten niet geslapen en het enige wat ze voor me kunnen doen is hormoonzalf voorschrijven en hopen dat dat verlichting brengt.

Ben nu eigenlijk wel op zoek naar meiden die hier ervaring mee hebben…

jeetje dat klinkt heftig zeg :frowning: heb er zelf geen ervaring mee (buiten dat ik toevallig vd week hier een topic opende over mijn jeukende buik… dit lijkt er wel een beetje op, maar bij mij is het alleen op de plekken waar ik striae heb. De strepen zijn ook opgezet en jeuken vreselijk maar het breidt zich niet uit).

Kan me voorstellen dat je gek wordt van de jeuk.

Helpt talkpoeder ook niet ietsje?

:hug: :hug:

Ik had het ook, ook rode jeukende bulten. Binnen een week zat ik er helemaal onder, echt verschrikkelijk! Ik gebruikte talkpoeder met menthol, nu nog. Dat verzacht wel een beetje, maar irritan is 't wel!

Ik heb 't in m’n zwangerschap ook gehad en ik kreeg er tabletjes voor (Tavegil) dat hielp super tegen de jeuk. :thumbup:

Enige nadeel is dat je er moe van wordt en dat de tabletten niet icm bv kunnen.

Dus ik ben na een paar weken af gaan bouwen en tegen de tijd dat ik moest bevallen was ik van de tabletten af en de jeuk was gelukkig ook weg. Ik heb dus wel gewoon bv kunnen geven gelukkig.

Succes ermee. :hug: