wie heeft er nog meer HG gehad tijdens zwangerschap?

wie heeft er nog meer hyperemesis gravidarum (HG) gehad? ik heb met mijn vorige zw hg gehad. dat is overmatig braken en uitdrogen. ik ben daarom ook 4 keer opgenomen geweest en aan het infuus gelegen. ik moest ook bijna aan de zondevoeding. nu ben ik dus weer zw maar erg onzeker. ik heb nu al zoveel miskramen gehad vandaar. ik ben nu helemaal niet misselijk ofzo waardoor ik nog onzekerder ben. zijn er hier meer vrouwen die bij bijv. de eerste zwangerschap ook HG hebben gehad of heeeel erg misselijk waren maar bij de tweede zwangerschap niet?

Ik heb het niet gehad, wel veel last van “gewoon” misselijk en vooral bij de zwangerschap van ons ventje elke dag overgeven (van week 6-16).

Maar wil je wel een dikke :hug: geven, want je hebt een hele geschiedenis zie ik.

Ik hoop dat je nu gewoon lekker zwanger mag zijn zonder de extreme misselijkheid!

Maar kan me goed voorstellen dat je onzeker bent hoor! Hoop dat je snel een echo mag krijgen en dat je gerust gesteld wordt!!!

:hug:

Groetjes, Marieke

Ik heb bij de 1ste HG gehad, dit begon al erg vroeg, heb toen 1 keer in het ziekenhuis gelegen.

Bij deze zwangerschap ook HG gehad, dit begon alleen iets later als bij de eerste, was ook erg onzeker of allemaal wel goed ging.

Ik hoorde van mensen om me heen dat ze bij de 1ste ziek waren geweest, maar bij de 2de nergens last van hebben gehad, dat kan dus ook. Probeer ervan te genieten dat je nu niet ziek bent, al herken ik het, dat je door de onzekerheid juist even misselijk zou willen zijn :hug: