wie heeft er goeie voornemens voor het nieuwe jaar

de titel zegt het al , roep maar wat is je nieuwjaars voornemen :dance:



ik ga minder snoepen en minder limo drinken en meer water drinken , 4 jaar geleden heb ik dat zo ook gedaan met cola en ik heb nooit daarna meer cola gedronken , en ik hoop dta dat me met dit voornemen dan ook gaat lukken :pray:

ik zou weer drastisch gaan afvallen, maar omstandigheden laten het waarschijnlijk niet toe…



En verder rook ik niet, drink ik niet, ben superlief… dus… geen voornemens.

Ieder jaar begin ik met goede voornemens, die steevast komen te vervallen in februari! :oops:



Nu eerst bevallen van mijn meisje, en dan terug naar Weight Watchers. Ik was voor ik zwanger werd al zo’n 23 kilo afgevallen in 3 maanden, en ik will vanaf Mei weer terug op het goede pad gaan.

Verder…adem halen en mijn best doen een goede moeder te blijven.

Meer zelfdiscipline…dat is voor mij keyword voor al mijn goede voornemens zoals (weer) gaan afvallen, meer structuur in huishouden enz… :mrgreen:

ik heb maar 1 voornemen: vooral zo doorgaan :slight_smile: ben helemaal happy :smiley:

Afvallen

Mijn relatie verbeteren :slight_smile:

Geen goede voornemens, maar wel een wens dat 2008 mijn jaar maar mag worden na heel de pech in 2007!!! :mrgreen:

Ik denk dat iedereen wel stiekem een goede voornemen heeft :slight_smile:



Die van mij is zowiezo beter aan onze relatie werken …

Vorig jaar hebben we een behoorlijke klap gehad, en dat gaat steeds beter en beter!

We verwachten een kleintje, en in September trouwen we …

Dus het wordt óns jaar, en we gaan genieten van ons 4ren!



En nog wel wat dingetjes :slight_smile:

De laatste zs-kilootjes wil ik er nog afhebben…De buik mag wel weer iets strakker en de heupen… :think: :think:



Eind januari ga ik beginnen (hé je moet zelf even de tijd gunnen :mrgreen: )

Genieten van de dingen om mijn heen, van binnenuit, tot het diepst van mn hart. Blijven zien en bewust blijven van hoe mooi het leven is.

En ja daar hoort ook bij, het continu werken aan mijn relatie en aan mezelf en mijn familiebanden en vriendschappen.

Maar het gaat super en dus eigenlijk kort samen gevat: Zo doorgaan!

Ik maak het hele jaar door goeie voornemens… :mrgreen:

@manuela wrote:

Genieten van de dingen om mijn heen, van binnenuit, tot het diepst van mn hart. Blijven zien en bewust blijven van hoe mooi het leven is.

En ja daar hoort ook bij, het continu werken aan mijn relatie en aan mezelf en mijn familiebanden en vriendschappen.

Maar het gaat super en dus eigenlijk kort samen gevat: Zo doorgaan!


Dat had ik kunnen schrijven. :smiley:

Ik vind zo’n jaarwisseling toch altijd wel weer een mooi moment om je voornemens weer op te pakken of nieuwe te maken.



Ik ga dit jaar 18 kilo afvallen,

ik ga bewuster werken aan mn sociale contacten,

ik ga een leuke pt baan vinden

en verder ga ik vooral ook door met genieten van mn gezinnetje :inlove: :thumbup:

daan heeft een nieuw voornemen :wall: dagelijks rond 6.30 wakker worden ipv 8 uur :wall: :wall: :wall:

@mv2kids:

Oh, die vind ik goed!! Eindelijk gerechtigheid!!! :mrgreen: :mrgreen:



Ik heb geen goede of slechte voornemens… Ik ga gewoon door…

@miekske… grrrr… niks nie gerechtigheid… gewoon weer slapen tot 8 uur(of later)… ik ben nog geen mens voor die tijd :stuck_out_tongue:

Nog meer genieten van alles en iedereen om me heen!

Mijn goede voornemens zijn;


  1. NOG meer van mijn gezinnetje houden!
  2. meer tijd doorbrengen met mijn man (dagjes weg enzo even zonder kids)
  3. wat meer bewegen gezonder eten



    Mijn man zijn voornemen is gestopt BLIJVEN met roken!!! :dance:



    Liefs, Broekie