Wie heeft er ervaring met SAB simplex

Helpt het goed? En daarbij kan het geen kwaad voor die kleintjes? En hoelang moet je ermee door gaan?

Mijn zusje, zal haar even eenberichtje sturen dat ze jouw haar ervaringen verteld.

Super… Dank je

Hier hielp het zeker goed, Jayden heeft in de 3 eerste maanden misschien drie keer gehuild van de krampjes.

Je kan het geven zonder bijwerkingen, ik gaf het preventief meteen door de fles.

Met drie maanden ben ik gaan minderen en na een week was ik gestopt. Wilde niet in 1 keer stoppen, eerst kijken wat de reactie was en of hij dan weer krampjes kreeg.

@Joy wrote:

Mijn zusje, zal haar even eenberichtje sturen dat ze jouw haar ervaringen verteld.


En dat ben ik :mrgreen:



Hier heeft Sap-simplex echt wonderen verricht! In elke fles 15 druppels en je krijgt een baby die geen krampen meer heeft. Het enige wat sap-simplex doet is lucht-schuim uit het maagje oplost, waardoor er geen lucht mee gaat het darmstelsel is en er dus geen krampen mee zijn…Op een gegeven moment merk je zelf wel dat ze er minder last van krijgen, en zijn gaan afbouwen met een week of 10-12…Gewoon iopv 15 druppels bv maar 8 druppels…Je merkte gauw genoeg of je kindje het wel of niet aan kan (want krijgt dan weer krampen)…Als dat dus het geval was ging ik weer over op 15 druppels per fles…



Nog vragen? Stel ze gerust :thumbup:

Hier werkte het ook prima. Ninthe heeft ze van toen ze twee weken was tot vorige week ‘gebruikt’: 15 flesjes voor de avond- en nacht (borst)voeding en ze had meteen geen krampjes meer :thumbup:

Overdag gaf ik het niet, want Ninthe had alleen savonds last van krampjes.

Ook ik gebruik het op aanraden van de vpk van het CB.

Het werkt super!

Ik heb hier op de duur ook uitgeprobeerd of Jart al zonder kon, dus een dag het achterwege gelaten. Nou, dat heb ik geweten. Dus ik ben maar sne;l weer begonnen.

Je merkt ook vrij vlug resultaat.

Hier ook een succes. Minder krampjes en het voordeel dat je het gewoon in de fles kunt doen. Die homeopatische middeltjes hielpen bij ons niet, maar wat ook vervelend was was dat je het een half uurtje na de fles moest toedienen. Tja… of dochterlief lag alweer op bed of ik vergat het omdat je net met iets anders bezig was.

Ook hier was Sab Simplex de oplossing! Hielp erg goed.

Ook hier positief!

hier ook goede ervaringen maar ook mede doordat we op ander voeding zijn overgestapt. ze heeft er bijna 6 weken lang last gehad voordat ze van de krampen af was, daarna heeft ze er geen last meer van gehad ook niet met de overstap naar vaste voeding

Nou hier dus niet… En heb het na 2 keer gebruiken weggegooid… Jazz kreeg ontzettend last van slijm vorimg dat uitte zich in bijna stikken omdat hij het slijm niet wegkreeg