wie heeft er ervaring met het spoelen met natriumbicarbonaat

Hallo,



Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die moeten spoelen met natriumbicarbonaat om de zuurtegraad goed te krijgen.



Ik ben gister begonnen met spoelen. Na het spoelen begint het te steken en daarna krijg ik menstruatieachtige krampen. Vandaag houden die krampen heel de dag aan. Ook voelt het alsof er een blok beton in mijn buik ligt.



Verder met klussen geeft het in het begin een branderig gevoel.



Ik moet maandag naar de FA voor een samenlevingstest en wil het dan dus wel voorleggen, maar vroeg me af hoe de ervaring bij anderen is.



Zoiezo wel fijn om met iemand hierover te kunnen praten, want ik heb een beetje het gevoel dat ik zo ongeveer de enige ben op het forum die spoelt (nja, als maandag blijkt dat het werkt, vind ik dat ook weer niet erg hoor :wink: )

Hoi,



Ik las nu iets over de zuurtegraad. Een rare vraag misschien van mij… maar ik heb regelmatig last dat het vocht van mijn vagina soms vies ruikt.

Soms is dit vocht ook erg pittig, want mijn man merkt dat met vrijen.

Zijn penis brand dan soms heel erg. Het vocht is dan erg zuur en bitter.



Heeft dit met de zuurtegraad te maken, en wat helpt hier tegen???



We zijn al bijna 2 jaar bezig zwanger te worden, maar ben in die tijd 3 keer zwanger geweest, en alle 3 de keren in een miskraam geeindigd al voor de 6e week allemaal.

En ik word best moeilijk zwanger, en als ik het word, dan is het steeds een miskraam.



19 september as. beginnen we op het ziekenhuis met onderzoeken naar de oorzaak van de mk’s.



Heeft de zuurtegraad ook te maken met zwanger worden en eventueel zwanger blijven??? Ook voor de reuk en het vrijen met mijn man zou ik het prettig vinden als er een middeltje is dat hier goed tegen zou helpen???



IS dit wat jij bedoelt met die spoelingen, of is dit iets heel anders.

Heb jij of iemand anders nog tips voor mij.



Ik was me elke ochtend en avond en soms nog tussendoor van onderen soms met Kneipp zeepvrij en lauw water, en tussendoor gewoon lauw water.



Help.



Groetjes Wilma32