Wie heeft er ervaring met het fietsstoeltje van Kruidvat

Meiden eventjes een vraagje…



Ik ben op zoek naar een fietsstoeltje voor achterop voor mijn meiske. Via mp krijg ik maar weinig reacties, maar nu kreeg ik van het weekend de folder van Kruidvat binnen met een mooie aanbieding.



Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met het fietsstoeltje van de kruidvat?



Alvast bedankt allemaal

ik zag hem ook in het foldertje,

alleen hadden ze hem hier nog niet binnen…



moet ook een nieuwe hebben…



maar voor 30 euro, ben benieuwd,

volgens mij is het van dat wiebelspul :wink:

De folder gaat natuurlijk ook pas morgen in en wil hem wel hebben, maar kan nergens iets van reviews vinden.



Zo’n wiebelding ga ik Inge echt niet inzetten, ze zit al geen minuut stil. Neem der liever voorop al niet eens mee meer. Me stuur gaat alle kanten op.



Vandaar dan ook mijn vraag, zou zeggen blijf het volgen misschien komen we er dan samen achter :wink:

heb even met jouw woonplaats op MP gekeken en dan staat er eentje met bieden vanaf 30 euro van Bobike, met echt meisjeskussentje ook nog :lol: (maar een kussentje is makkelijk zelf te maken cq te vervangen, dus dat zou de pret hoe dan ook niet mogen drukken).



Staat ook nog eentje voor 30 euro op, ziet er iets minder netjes uit meer op de foto voor mijn gevoel (lijkt als veel buitengestaan dus verkleurd).



En nog een zwart/grijze waar op geboden kan worden, is alleen het kussentje van kapot, maar zoals gezegd… dat is eventueel makkelijk zelf te maken (heb ik van tafelzeil gedaan, omdat ik uitgekeken was op het zitje :oops: ).



Geloof dat ik zelf echt eerder naar zoiets ging zoeken dan een dergelijk stoeltje van de Kruidvat… meer een gevoel dan een bewezen iets denk ik, want heb het stoeltje bij de Kruidvat niet eens gezien.

Daar ligt dan ook direct mijn probleem, heb daar al op meerdere stoeltjes geboden, want ook daar heb ik natuurlijk eerst gekeken, maar om de 1 of andere reden krijg ik geen reactie terug van de mensen. Dat Bobike stoeltje met die echte meisjeszitting kwam ik vanmiddag ook tegen en heb daar ook een bod opgedaan, want wat je zegt een bewezen iets he…

Ik heb een stoeltje van de Aldi, die gaat nu al 10 jaar mee.

Had van de week een leenfiets met een bobike stoeltje, maar zowel Benthe als ik vonden het helemaal niks vergeleken met onze aldistoel.



Ik zou morgen gewoon even kijken… wie weet wat ze je zullen verrassen :wink: