wie heeft er ervaring met een fietskar

hallo,



ik ben op zoek naar een fiets kar voor mijn twee meiden.

er zijn een paar dingen wat ik er op wil hebben.

een wandelwagen set met zwenkwiel, een babyschaal en moet ook inde auto passen, een sedan kofferbak is groot alleen de ingang ervan is laag.



ik heb er veel gezien van verschillende prijzen, op tweedehands sites.

ik ben nu wel iets tegengekomen met de eisen, die ik heb voor 200 euro nieuw gezien. bij een internetsite ridderride. er staat voorop de kar instep.



ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen over diverse modellen.

en wat doet een kar zonder zwenkwiel, maar een vast wiel.



groetjes henny

IK heb de kidcar comfort heb hem nu een paar weken en besteld via internet. Het is een hele fijne wagen, en wel luxer dan de meeste fietskarren maar dat vond ik zelf wel belangrijk.

Bij deze kidcar zit al een zwenkwiel aan, dus je hoeft die er niet apart bij te kopen. En hij is supermakkelijk te bevestigen aan je fiets.

Maar ja hij was ook wel erg duur 729,- inclusief slot, bezorgen, vlaggetje, 2 jaar garantie, bevestigingsmaterialen.

heb er een via marktplaats gescoord…moet alleen nog een babyschelp hebben maar met Sanne erin fietst en loopt hij lekker…alleen moet ik nog even wat handiger worden in het wiel bevestigen onderaan de kar als ik em afkoppel van de fiets om er mee te gaan wandelen…dan moet dat ding helemaal naar achteren…Sanne kan er nog wel uit dan maar Sem kan ik niet op de grond zetten als hij in de babyeschelp zit dan…dat moet ik nog even uit vissen maar het bevalt super…

hoi issie,



welke heb je dan, ook een met een zwenkwiel, of een vast wiel.

als je een vast wiel heb hoe gaat dat in de bochten?



ben benieuwd.



gr henny