Wie heeft er ervaring met de Lodger Shelter?

Wie heeft er ervaring met de Lodger Shelter met pas geboren baby’s?

Het leek mij namelijk wel een handige doek aangezien wij geen voetenzak bij de maxicosi hebben en ik zo het baby’tje makkelijk even mee kan nemen als ik mijn dochtertje naar de peuterspeelzaal breng.



ik krijg ook zo één als geschenk :dance: volgens mij is het heel handig :wink:

Ik heb een soortgelijke, ander merk.

Prima ding maar uiteindelijk niet zo heel veel gebruikt… Lotte is nogal lang en ze lag er al snel nogal opgevouwen in. Nu ze wat beter zit zou ik hem wel weer kunnen gebruiken maar dan meer zittend op mijn heup… :think: Ben benieuwd of dat dat over mijn jas past… Ga ik maar eens proberen denk ik :slight_smile:

Wij hebben hem in het blauw, en heel veel gebruikt!

Niet alleen als draagzak, maar ook als hij in de wagen lag, wakker werd van maaiende armpjes en bij het cb, als hij uitgekleed moest wachten!

Super ding!

Hier wordt die enorm veel gebruikt in de maxicosi, echt een topding dan. :thumbup:

Als draagdoek vindt ik hem daarin tegen weer :thumbdown: Voor de maxicosi vind ik hem vooral beter als de zak van maxicosi omdat de shelter veel minder zweet.

ik gebruik hem elke dag voor in de maxi cosi. Geen jas aan maar lekker warm en veilig in de maxi cosi…

Als draagdoek is het snel zwaar en ik vond haar er niet lekker in liggen maar ik zou hem zo weer kopen!!!

Hier ook gehad (inmiddels verkocht via MP)

inderdaad vnl als voetenzak, maar ook als draagdoek.

Handig ding maar ik vind wel dat ze er erg kort wat aan hebben.

Nu voor de Maxi Cosi een andere zak gekocht, want ze zat in de shelter echt klem



Maar ja, als je er een via MP voor weinig kunt scoren is ie prima :thumbup:



gr

muts

Wij hebben hem in de maxi cosi zitten en het is echt ideaal. Je hoeft ze niet helemaal weer een jasje aan te doen om naar buiten te gaan en ik hem het idee dat ze het erg leuk vind om erin te zitten.