wie heeft er ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Iemand ervaringen mee?



Groetjes Tessa

hallo tessa…

ik ben vorige week maandag geopeerd aan een bbz.ik was 7 wkn zwanger…

balen,me rechter eileider is der uit gehaald…

wat wou je weten?

liefs petra

tsja eigenlijk alles.



Merkte je er ook wat van, had je pijn ofzo?

Ik ben gisteren naar gyne geweest, ik zou zo’n 5,6 of 7 weken heen wezen. M’n baarmoeder bleek leeg te wezen :cry:

Toen dacht hij direkt aan een bbz, ik moest direkt bloed prikken en morgen weer dan kijken ze de hcg waarden na of ze stijgen of niet.



Ik heb gisteren na het onderzoek wel vreselijke pijn onderin mijn rug gehad, dat is door gegaan tot vanacht, nu gaat het wel weer, zou dat er ook mee te maken hebben?



Fijn dat je reageert!



liefs tessa

hoi tessa erg he die onzekerheid…

maar ik had echt hele erge steken aan rechter zijkant,kon niet recht op staan…en dan trok het weer even weg en kwam het weer…



dus ook echo gehad,en baarmoeder leeg,ik was 7 wkn,maar mijn eileider was erg dik,dus meteen hcg gemeten en ik moest wachten,en daarna 2 uur later onder het mes…

wat raar dat je moet wachten dan?geven je test nog steeds zwanger aan?

ik had geen pijn in mijn rug,echt aan 1 kant e chte steken,net weeen dat je even niet weet wat je moet…

liefs

nee steken heb ik niet, ik weet wel dat uit mijn bloed van gisteren een hcg waarde van 17 is gekomen. erg weinig lijkt. Kweet maar niet wat ik er van moet denken :think:

he,17 is niks…heb je misschien miskraam gehad?

mijn waarde was 1571 dus heel hoog…

zei de dokter voor der rest niks der bij?

want na mijn operatie 5 dgn later was me hcg nog 100nu moet ik vrijdag weer om te kijken of ie gedaald is naar 5,want dan is alles me bloed uit…



jeetje wat vervelend dat je niks weet nu?

Misschien is het een missed abortion, mijn baarmoeder was ook

leeg zo op het oog (uitwendige echo met 11 weken) echter zat

er niets (meer) heb geen miskraam (bloedverlies o.i.d.) gehad.

Lichaam dacht nog dat het zwanger was alleen zat er niets…

Paar dagen na de echo een curretage gehad.

ja dat hoor je ook vaker,daar ben ik nog niet mee bekend,

vreselijk die spanningen bij een zwangerschap pfpfp

de gynecoloog denkt dus dat het een bbz is, daarom moet ik ook bloed prikken. Misschien is het ook wel een ‘gewone’ miskraam, maar dan had hij het toch op de echo moeten zien? :think: ik heb hem uitwendig en inwendig gehad

als het goed is weet ik morgen meer, ik hoop het in elk geval wel. Ik zal het jullie zeker laten weten, kben allang blij dat jullie meedenken :-*



Groetjs Tessa

trouwens nog vergeten te zeggen, ik heb nu geen bloedverlies ofzo, zo’n 3 weken geleden heb ik wel bruin bloed gehad alleen met afvegen en had ik genoeg aan een inlegkruisje. En zo’n 10 weken geleden heb ik een ‘gewone’ miskraam gehad.

nou hier ben ik weer.

een uur voor m’n afspraak begon ik te vloeien nou toen wist ik al helemaal zeker dat het mis was, de gyne vertelde me dat ik toch een ‘gewone’ miskraam heb gehad. Maandag was mijn hcg 17 en vandaag nog maar 2. Dus ik weet nu waar ik aan toe ben.

Ik ga het denk ik straks wel moeilijk krijgen, een goede vriendin van me is ook zwanger en ik zou anders gelijk met haar oplopen, dus altijd als ik haar zie zal ik aan m’n eigen :: :: denken…

Ik hoop dat ik et psychisch goed kan verwerken, en voorlopig maar niet meer aan zwanger worden denken, we willen in elk geval nog een jaar wachten.

ik ga lekker genieten van m’n twee kindjes en doe het even lekker kalm aan, kheb nu vreselijke pijn in m’n rug en buik







:-* tessa

Beterschap

tessa sterkte…

bij mij was het ook een troost dat ik me dochter heb rondlopen…

maar je heb nu weer zekerheid,en je weet wara je aan toe bent…



sterkte