En hoe rijdt ie ? :mrgreen:
Wij willen een tweede auto bij kopen, dat omdat ik per 1 september een baan heb en af en toe dus ook de auto moet gebruiken (met OV onmogelijk).
Ik hoor het graag !
IK :mrgreen:
En lekker doen!
RIjd super. De meeste zijn helemaal elctrisch.
Klein van buiten en ruim van binnen!
Voor een gewoon een auto erbij is hij ideaal.
Voor 30 euro gooi ik hem vol en doe er een week of 2 mee. Lekker zuinig dus. En wegenbelasting is ook haast niks :thumbup:
ik heb er ook een !
wel een oudje,
moet nog handmatig mijn raampje open en dicht doen
heb hem nu al 8 jaar!
en pas 2x dat er iets aan was :inlove:
Hij rijdt super, en is ook lekker snel…
lang leve de bekeuringen :oops:
hier is onze gezinsauto een twingo :mrgreen: …
Ja 2 kinderen achterin, wij voorin… Het onderstel kan achterin de klep en de wandelbak past bij de kinderen waar volwassenen de voeten hebben :thumbup: …
Het is inderdaad een klein autotje van buiten maar zo enorm groot van binnen…
Hij rijdt echt heerlijk…
grts patricia
Die van mijn man is aangereden en total loss verklaard 2 jaar geleden, maar hij vond het een super fijn wagentje. Makkelijk dat je de banken kan verplaatsen en verder ook niet zo veel ellende aan gehad.
hier ook een twingo als 2de autootje :thumbup: Rijd lekker goedkoop en zuinig en bevalt prima.
Ik heb tot sinds kort ook altijd en twingo gehad. En ik vond ze super fijn en ideaal! Heb je mensen achterin zitten schuif je de bank naar achter en heb je een zee van beenruimte. Ga je boodschappen doen schuif je de bank naar voren en heb je nog een behoorlijke laat ruimte. En inderdaad ze zijn erg zuinig. Ik tankte voor 30-40 euro mijn tank vol en reed daar bijna twee weken mee! En dan reed ik echt niet weinig! Mijn man had namelijk altijd de andere auto mee, aangezien hij toen nog twee uur heen en terug moest rijden. Nu heeft hij een andere baan op 5 minuten fietsen van huis. Dus vandaar is de twingo nu verkocht.
Maar het is echt een aanrader!!