Wie heeft er een maxi cosi kinderwagen?

Misschien ben ik heel dom, maar wij krijgen de banden van onze kinderwagen met geen mogelijkheid hard genoeg opgepompt.

Het gaat om de maxi cosi mura 3.

Er zit een pompje bij met in de dop een extra opzetstukje maar zodra we klaar zijn met het oppompen van de banden en het pompje losmaken van het ventiel, loopt de band weer leeg.

Wie o wie kan mij helpen met de misschien heel domme vraag?

Alvast bedankt!

waarom ga je niet even langs een fietsenmaker???

daar heb ik ook een band laten nakijken van mijn kinderwagen

Klopt, is hier ook zo.

Gewoon heeeeeeeeeeeel snel eraf draaien :mrgreen:

Manlief roep": “Vinger erop houden en dan heel snel draaien”

(Maarre, ik weet dat hij de eerste keer ook liep te vloeken :lol: :lol: .

Succes :wink: )

We zijn intussen bij benzinepomp geweest (op aanraden van de babywinkel) en hebben het nog geprobeerd met een ander fietspomp-ventiel-dopje, maar het is nogsteeds niet gelukt… :oops: :think:

We hebben alles geprobeerd: heel snel draaien, vingers erop houden, met zijn tweeen het weglopende lucht tegenhouden, maar toch worden de banden niet echt hard. Ze zien er nogsteeds plat uit als we de banden onder de wagen zetten…

Waar woon je? evt. via PB, anders willen wij wel helpen

Als je bij mij in de buurt woont, kun je ook nog pb-en :wink:

@9month wrote:

We zijn intussen bij benzinepomp geweest (op aanraden van de babywinkel) en hebben het nog geprobeerd met een ander fietspomp-ventiel-dopje, maar het is nogsteeds niet gelukt… :oops: :think:

We hebben alles geprobeerd: heel snel draaien, vingers erop houden, met zijn tweeen het weglopende lucht tegenhouden, maar toch worden de banden niet echt hard. Ze zien er nogsteeds plat uit als we de banden onder de wagen zetten…

Ik zou er even mee naar de fietsenmaker gaan, wie weet heeft die een ander (goed) ventiel voor jullie ofzo…ook kunnen hun de banden voor je oppompen, heb ik ook laatst gedaan, lukte bij ons ook niet…

Bedankt voor jullie antwoorden!

We zullen morgen eens langs de fietsenmaker gaan en anders dinsdag naar de winkel waar we de wagen gekocht hebben!

wij hebben het gedaan met een ventieldopje voor op de fiets en een gewone fietspomp. Dat pompje die erbij zit vind ik waardeloos!!!

Ik ga altijd naar de fietsenmaker om de banden op te laten pompen.

Met dat pompje krijg ik het ook niet voor elkaar.

wij hebben het zelfde probleem. zelf oppompen lukt voor geen meter. wij gaan altijd even naar de fietsenmaker, zit gelukkig dichtbij

wij hebben er geen enkel probleem mee gehad ik heb de mura 4 maar ik neem aan dat daar geen andere banden op zitten toch? :think: een keer oppompen en klaar is klara

ik wist niet dat je de bandjes zelf op moest pompen…dacht dat de kinderwagen kant en klaar werd afgeleverd :think:

naja wij hebben ook de mura 4 gekocht en krijgen hem pas begin maart…dus moet er nog ff opwachten 8)

De banden zijn wel opgepomt, maar niet genoeg.

Ik heb de banden een paar weken geleden voor de 2e keer op laten pompen en ik kan jullie verzekeren dat dat veel prettiger rijdt.