wie heeft er een jumbo in de buurt en wil me helpen

voor lucas gebruiken de kruitvat extra care flesvoeding, maar die is tot begin januari uit de scappen.

na overlegmet de klantenservice van kruitvat kan ik het beste de jumbovoeding total care gaan gebruiken (nu heb ik HA van nutrilon, maar die vedraagt hij minder goed), maar die heb ik hie niet in de buurt.

is er iemand die voor mij een pak of 4 bij de jumbo wil halen en die op wil sturen???

het zou ons enorm helpen

Hoi Fietje

IK wil het wel voor je doen :-*

Je hebt PB

beiden bedankt!!

ik had als eerste de pb van ciren gezien, dus zij gaat me als het goed is uit de brand helpen!

hier zelfde probleem… inderdaad geen extra care nr 1 te vinden ergens.

Heel irritant…

Nou heb ik nog staan tot ongeveer kerst en dan is ze 5,1/2 maand ongeveer.

Ik ga dan maar gewoon alvast 2 gebruiken…

Maar vind het eigelijk heel zot dat kruidvat ineens zo zit en dat ze niets bijtijds regelen.

Overigens vind ik Friso HA nog het meest lijken kwa geur, samenstelling en smaak op de kruidvat extra care… dus als ik nood heb, zou ik dat pakken.

:shifty:

@Cell wrote:

hier zelfde probleem… inderdaad geen extra care nr 1 te vinden ergens.

Heel irritant…

Nou heb ik nog staan tot ongeveer kerst en dan is ze 5,1/2 maand ongeveer.

Ik ga dan maar gewoon alvast 2 gebruiken…

Maar vind het eigelijk heel zot dat kruidvat ineens zo zit en dat ze niets bijtijds regelen.

Overigens vind ik Friso HA nog het meest lijken kwa geur, samenstelling en smaak op de kruidvat extra care… dus als ik nood heb, zou ik dat pakken.

:shifty:

reageer even alleen op dit berichtje, want weet van sophie toendertijd dat die op de friso ha goed reageerde en opdronk, maar de kruidvat extra care weigerde en begon te spugen. dus wellicht zit er toch wel een groot verschil in :think:

Als er nog iemand nodig heeft, achter ons een grote Jumbo!

Lucas spuugt zich momenteel helemaal ondersteboven op de nutrilon HA… lekker dan…

@Tigru wrote:

Als er nog iemand nodig heeft, achter ons een grote Jumbo!

Wil jij het overnemen, Tigru? Ik hoor net van Hub dat we dit weekend niet naar Jumbo Son gaan omdat oma het weekend weg is (dus we doen onze boodschappen deze week hier in Best)

ik heb besloten er toch zelf maar naar toe te rijden morgen… Lucas spuugt nu zoveel, dat het echt haast heeft (of ik moet het eerst weer met jbpm gaan proberen…)

Hier ook hetzelfde probleem met comfort 1.

Ik zat ook te twijfelen op om dan maar comfort 2 te nemen.

Heb nu ook de jumbo comfort 1 gepakt,is exact hetzelfde als kruidvat.

zit zelfs dezelfde productiecode op scheelt 1 cijfer.en precies dezelfde houdbaarheids datum.dat is dus gewoon dezelfde voeding.

wel vreemd dat die dan wel in de schappen ligt bedenk ik me ineens :think: