En kan mij vertellen of ik zwanger ben.
Ik heb een jaar lang een Mirena spiraal gehad, deze heb ik op een vrijdag laten verwijderen en ben diezelfde avond met de pil begonnen.
Volgende dag is mijn menstruatie begonnen ( daar ga ik van uit, maar kan ook zijn van de verwijdering van de Mirena). Nu dacht ik met mijn domme hoofd dat deze gewoon veilig zou zijn, maar hoor van sommigen van niet. Ik heb na die strip de pil gewoon doorgeslikt, dus geen stopweek. Afgelopen strip heb ik wel een stopweek ingelast, maar de menstruatie kon ik geen menstruatie noemen. Heel weinig en maar 2 dagen. Ik voel mij wel wat zwanger, maar de test was (gelukkig) negatief. Is er toch nog een kans dat ik misschien toch nog zwanger ben en misschien te vroeg getest heb?
De eerste strip van de pil is idd nooit veilig!
De pil is ook niet betrouwbaar als je Antibiotica hebt gebruikt…dat weten veel mensen ook niet.
Ik denk dat die 2 dagen bloedverlies toch wel je menstruatie is geweest. Tijdens het gebruik van de pil hoef je niet veel menstruatiebloed te hebben. Er zijn zelf mensen die maar een paar druppels bloed verliezen.
Als de test Negatief is dan zou ik daar maar in geloven.
Je lichaam kan zich ook anders voelen door de pil…het zelfde als met het stoppen van de pil…kan je lichaam je goed voor de gek houden.
Succes
Bedankt voor je reactie.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. Je lichaam kan je goed voor de gek houden!
Tja, vanmiddag een test gedaan en na een lange tijd kwam er toch een heel vaag 2e streepje… :shifty:
Ik ga morgenochtend nog maar eens een testje doen, we zullen zien.
Wow Sabje…je maakt het spannend :shifty: !
Wat is een tijdje? Wel binnen de gestelde tijd dat er een 2e streepje zou moeten komen?
@Tamma wrote:
Wow Sabje…je maakt het spannend :shifty: !
Wat is een tijdje? Wel binnen de gestelde tijd dat er een 2e streepje zou moeten komen?
Nee, dat niet en dat is dus het dubbele ervan. Het probleem is dat ik mij echt zwanger voel en na 2 zwangerschappen zou ik toch wel weten hoe dat voelt :mrgreen:
Ga morgenvroeg weer testen en dan zie ik het wel.
wel wil je niet ontmoedigen,
maar hier aan de pil begonnen na een miskraam en diezelvde maand nog zwanger geworden, het resultaat heet nu nicolai :shifty:
Laat wat weten, sux6 :-*
@Formally known as Vuegje wrote:
wel wil je niet ontmoedigen,
maar hier aan de pil begonnen na een miskraam en diezelvde maand nog zwanger geworden, het resultaat heet nu nicolai :shifty:
Laat wat weten, sux6 :-*
:shifty: :shifty: :shifty:
Ben benieuwd! Je zou het idd wel moeten weten na 2 zwangerschappen.
Lag een derde ook in jullie gedachte, of is het dan een echte verrassing.
Nou, dan is dat een echte verrassing!!
Ik ben aan de pil en we zouden het toch graag bij 2 kerels houden, maar als er 1tje onderweg is, dan is ie van harte welkom. Ookal zal ik 2x moeten slikken.
Wow, wat spannend…
Fijn om te horen dat hij of zij toch welkom zou zijn! :-*
Cas was ook niet gepland, hij kwam door de pil heen en wilde dus heel graag bij ons zijn, ik noem hem ‘mijn cadeautje’
Mooie gedachte Bietje!
Fijn Sabje, dat hij/zij welkom is. Maar ik kan me voorstellen dat je dan even hard zou moeten slikken, is toch een hele omschakeling dan.
En…???
Weer een heel vaag en dun lijntje. Ik wacht maandag of dinsdag af en dan doe ik maar zo’n digitale. Dan hoef ik niet naar lijntjes te ‘zoeken’ :mrgreen:
Na hoeveel tijd kwam er nu een lijntje? :shifty:
Na wel dik 10 minuten, maar het zal vast wel niet wat zijn, toch?
Het gebeurd toch altijd een ander (denkt iedereen), maar ondertussen knijp ik 'em wel :oops:
Had je dan alweer ongesteld moeten zijn?
Ik kan me voorstellen dat je hem zit te knijpen .
Je maakt het zo ook wel errug spannend. :lol:
Ik zit nu in de stopweek en denk dat ik dinsdag ongesteld moet worden. Maar ik loop al een tijdje met verschijnselen dus vandaar dat ik nu test, maar ook omdat ik nogal zware medicatie gebruik.
De digitale zegt: niet zwanger :dance: maar ik denk dat ik dinsdag nog even weer probeer.
Je maakt het spannend zeg! :shifty:
En…heb je nog weer moeten testen???