wie heeft er een gelhaard/bio-ethanol brander?

Hallo,



We hebben vandaag een geldhaard gekocht bij Karwei, type Riga. Helaas bij het monteren kwamen we erachter dat de bak( waar de gelblikken in moeten) in de gelbak niet past. Hubbie naar de Karwei en daar heeft een medewerker al die bakken geprobeerd maar niets pastte. Waarschijnlijk een fabrieksfout bij al die bakken??? Hubbie zei toen dat hij dan wel de bio-ethanol brander wilde hebben omdat die wel past. Maar de medewerker zei toen dat hij al verschillende klachten daarover had gehad en dat dan de muur helemaal zwart wordt bij het branden.

Klopt dit? Want dat lijkt me een beetje raar omdat ze niks uit de winkel hebben gehaald en die dingen gewoon blijven verkopen. Ook zei mijn buuf dat een gelhaard niks waard is omdat je dan ook een zwarte muur/plafond krijgt.

Wie van jullie heeft een gel/bio-ethanol haard en wat zijn jullie ervaringen ermee?





kuzzz

Hier een gelhaard maar wel met passende bak erin voor de blikken. En de muur is nog steeds netjes wit hoor! :thumbup: Het enige waar ik achter ben gekomen is dat de kwaliteit van de gel achteruitgaat. Was er ong een ruim jaar geleden nog echt goeie gel te koop die helemaal opbrandde zonder geurtjes etc blijft er nu een laag van 2 cm onderin het blik zitten en stinkt het op het eind. Maar verder niets over te klagen hoor :wink:

Wij hebben ook een gelhaard…Als je goede gel wil hebben die niet stinkt, ben je best duur uit. Wij hadden hem hier elke dag aan, en dan lopen de blikken in de week aardig hoop op.

Dus nu staan er hier kaarsen in.



bio-ethanol haard heb ik nog nooit gehoord :think:

Wij hebben toen een hangende biohaard gekocht. Die zijn best wel prijzig maar hebben top kwalitet. Het ziet er super uit en het is makkelijker met het schoon maken omdat deze haard gewoon hangt. De haard staat niet in de weg en geeft ons woonkamer een super look. Ook is het beter met onze kleine Kinderen, omdat deze de haard niet zo maar aanraken kunnen. Ik kwam per toeval tijdens mijn online zoektocht bij https://www.bioethanolhaard-shop.nl terecht. De woonkamer is lekker warm en in de avonden geeft het ons een gezellig gevoel.