Wie heeft er een dolce gusto circolo?
Ik ben heel benieuwd naar ervaring, hoe het smaakt enz.
Ik hoorde dat je er evt ook theewater mee kan zetten door er geen cupje in te doen? is dat zo?
nou ja alle ervaring goed/slecht is welkom!
Ik heb een andere variant, wel dolce gusto.
Ik was al lang uitgekeken op de senseo, en sinds mijn zwangerschap van Cas lustte ik dat ook niet meer. (nu nog niet vind er een ranzige smaak aan zitten) Ik ben geen zwarte koffiedrinker, maar vind de cappuchino van dolce gusto erg lekker. (chococino ook trouwens :drool: )
Of je er thee mee kan maken weet ik niet, nooit uitgeprobeert eigenlijk.
Hier bevalt hij prima, 1 nadeel is dat er altijd vrij veel water in de cupjes blijft zitten. Wij gooien ze daarom in de gootsteen en kiepen ze een poosje later in de prullebak.
En het is natuurlijk best prijzig.
Hier de Piccolo (kleine versie ben de enige ‘gebruiker’ thuis) en ik vind het echt heerlijke koffie! Cappu is favo hier. Maar sinds kort heb ik de Chai Tea Latte ontdekt… :drool: het is een ‘heftig’ theetje met lekker veel kruiden. Kaneel, gember, kardemom en nog iets. Heerlijk voor als je verkleumd thuiskomt van het kindlief naar school brengen. Nesquick vind ik ook erg lekker trouwens. Ik weet niet of je er wel echt theewater uit kunt halen omdat het water er natuurlijk wel onder druk uitkomt. :think:
Ik pak voor een gewoon kopje thee dus ook gewoon de waterkoker.
Dank je wel voor je reactie! Wij hebben hier een senseo. Maar wij drinken allebei geen koffie dus hij staat op het aanrecht voor de visite. Daarnaast dus een waterkoker die ik wel veel gebruik voor een lekker kopje thee. Het zou voor mij ideaal zijn als ik een koffiezetter heb die ook heet water heeft.
Het leuke aan deze vond ik dat hij bijv ook warme chocomelk heeft mjammie!
En ook nog betaalbaar
De piccolo heb ik al gemerkt neemt wel minder ruimte in je op je aanrecht of in je kastje dan een senseo. De lekkere koffie is dan bonus net als de Chai Tea en Nesquick. :mrgreen:
Rhianon die chai thea klinkt heerlijk!
@Rhiannon wrote:
De piccolo heb ik al gemerkt neemt wel minder ruimte in je op je aanrecht of in je kastje dan een senseo. De lekkere koffie is dan bonus net als de Chai Tea en Nesquick. :mrgreen:
:mrgreen: