Wie heeft er behang?

Om die kleine Draak van hier thuis achter te kunnen plakken?

Pfff ineens komt meneer zijn ik ben 2 en zeg nee naar boven :twisted:



Alles is NEE en IKKE doen . Na bed nee hoor gewoon 1,5 uur schreeuwen boven aan de trap.



Word er gek van op het moment :roll: En ik ben zeker de enige die zon kind heeft he :liar:



Groetjes een mama van een klein Draakje

Die van mij is iets jonger maar kan het momenteel ook als de beste.





Groepshug :hug:

:hug:



Is ie nog laat, bij mij deed ie het meteen de dag na zijn tweede verjaardag.



Hou vol meid, het duurt maar een paar jaar dit :wink: :mrgreen:



grapje hoor :lol: :lol:



:-*

@dyfaine wrote:

Om die kleine Draak van hier thuis achter te kunnen plakken?

Pfff ineens komt meneer zijn ik ben 2 en zeg nee naar boven :twisted:



Alles is NEE en IKKE doen . Na bed nee hoor gewoon 1,5 uur schreeuwen boven aan de trap.



Word er gek van op het moment :roll: En ik ben zeker de enige die zon kind heeft he :liar:



Groetjes een mama van een klein Draakje




Valt niet mee he :hug: :wink:



Ik vind het ook altijd moeilijk laten huilen, maar moet het voor mezelf wel doen, je ziet haar gewoon lachen als je haar er toch uit haalt, ze wrijft nog net niet in haar handen van zo dat heb ik toch weer voor elkaar, dus hier, mag ze huilen duurt meestal kwartiertje en dan is het stil :thumbup:



even volhouden, en de rest ikke doen, mits dat verantwoord is mag dat :wink:

bij ons dan :wink:



succes, ergens heeft het ook wel weer wat , eigen willetje/persoon hihihih :inlove:

Doe mij ook 10 rollen :twisted: :evil: :twisted: Jayden is al een paar dagen oervervelend, en nu heb ik hem net zijn ijsje niet gegeven omdat hij niet luisterde en weer lekker eigenwijs was en nu moest ik maar weg van hem, ik moest maar gaan werken !! :shock: Ooit zoiets meegemaakt zeg? Ik KOOK !!! :evil:

Hier kan ik ook wel een aantal rollen per dag gebruiken :roll:

Hier ook een grootverbruiker, pasje van de groothandel lenen :angel: :wink: