Wie heeft er al ervaring met de nieuwe matcare ultra test??

Hallo dames,

wie heeft er al gebruik gemaakt van de nieuwe matcare ultra test?

ook inderdaad 6 dagen eerder?

ik hoor graag jullie reacties

groetjes,

Dora

hallo Dora wat is het voor een test ? Is het een zwangerschapstest of een ovulatietest ?

Groetjes bianca

hoi bianca,

het gaat om een zwangerschapstest, dom van me.

ze schijnen al met 6 dagen voor je nod aan te kunnen geven dat je zwanger bent…

ze zijn vrij nieuw maar ik wil graag horen van ervaringen van anderen.

ik heb nog andere testen in huis die eerst op moeten.

maar vind het net als iedereen zo vreselijk op dat wachten die 14 dagen…

geen ervaring mee… maar ik ben ook niet een persoon wat voor de nod al gaat testen… er kan zoveel misgaan in de eerste periode… dus wacht liever een paar dagen langer dan dat ik te vroeg test…

plus dat het gewoon veel geld kost…en dat zet ik liever op een rekening voor de kinderkamer in te richten…

Ik ga m denk ik bestellen… en dat betekent dat ik m over een week kan gebruiken! Ben wel benieuwd eigenlijk en leen me daarom graag als testpersoon! :lol: (dubbele betekenis hahah)

hahaha affie nou we wachten af… als ie positief is bij ouw dan koop ik hem ook :inlove: :inlove: :inlove: spannend meid… :pray: :pray: voor je

Haha ben zelf ok benieuwd, heb m morgen in huis en dan kan ik aanstaande dinsdag testen… :shock:

owh affie spannend :pray: voor je meis…

Té lachen! Krijg ik die test vandaag binnen… zijn het er twee!!! :dance: Foutje van Matcare hahaha!

6 dagen ervoor?? Bijzonder. Maar ik vindt het wel een risico. 6 dagen voor je NOD is de innesteling nog bezig of net klaar. Dat kan nog heel makkelijk verkeerd gaan.

Ik geloof dat ik het zlef niet zou doen. Maar ieder voor zich he!

@Danielle_M wrote:

6 dagen ervoor?? Bijzonder. Maar ik vindt het wel een risico. 6 dagen voor je NOD is de innesteling nog bezig of net klaar. Dat kan nog heel makkelijk verkeerd gaan.

Ik geloof dat ik het zlef niet zou doen. Maar ieder voor zich he!

Sluit ik me helemaal bij aan.

Tuurlijk het is een risico, maar ik heb zoiets, voor mij is het vast “3 maal is scheepsrecht” en anders kom ik óók wel weer over die tegenslag heen…

Vandaag getest en (nog) negatief! Maar geef de hoop nog niet op, die andere matcare testen zeggen dat je ze 4 dagen van tevoren kan doen, maar dan waren ze bij mij ook negatief hoor, en 4 dagen later niet meer! Afwachten dus nog maar, jammer!

update 11 april: Zie ik nou een héél ieniemini tweede streepje?! :shifty: … oooh nee of houd ik mezelf voor de gek… weet t echt niet!

Ennnnnn??? Ik ben benieuwd.

er staan hele kleine lettertjes twee berichten hierboven… :shifty:

Ik heb 'm vandaag ook besteld, hopelijk is ie morgen binnen. Vanochtend met Etos test negatief, hopelijk morgen meer succes…

Liefs, Maggie

Bij mij deed ie het hoor! 5 dagen vantevoren!! :mrgreen:

Hoi, bij mij ook, helaas een negatieve test… vandaag ook :evil: althans, wat bloed verloren. Ik heb ergens nog een sprankje hoop, maar ben bang dat we deze maand misgemikt hebben, ik hoop dan maar op een jan. baby…

Geniet van jullie zwangerschappen bij wie het wel raak was!!

Liefs, Maggie