wie heeft een wondermiddel tegen hoesten

hallo,

ilse is voor de zoveelste keer ziek. neusamandelen zijn er uit en buisjes geplaats. heb hier al een topic over. maar nu zijn de keelamandelen flink ontstoken en heeft ze weer een kuurtje gehad. de laatste, want daarna gaan de keelamandelen er ook uit.

maar nu blijf ze maar hoesten, een droge en kriebel hoest. de hele dag gaat het door ze word er zelf moe van en buikpijn. ook in de nacht kan het goed raak zijn. van alles al gedaan. hoestdrank, honing, thee met anijs, dropje, pepermuntje, noem maar op.

wie weet een wondermiddel.

groetjes henny

vsm tussistin??

Balsoclase E zetpillen is t/m 3 jaar, gebruik ik hier voor de tweeling. En voor de oudste gebruik ik altijd Noscapinesiroop. Beide alleen verkrijgbaar bij de apotheek, maar helpt als een tierelier.

Beterschap.

voor kriebelhoest werkt balsoclase hier altijd het beste :thumbup:

inderdaad, ook hier de balsoclase suppo’s voor Michaël…

helpt echt !

liefs

Gerda

Hier ook Balsoclase…wij gebruiken voor beide kids gewoon de hoestsiroop vinden ze :drool: .

ook balsoclase, ze slaapt er meteen beter van (gebruik het alleen snachts)

mn huisarts kende het niet, maar t werkt erg goed!

sterkte!

ik heb het vandaag gelijk gehaald balsoclase.

en net voor het slapen gegeven, vond het wel raar dat het een zetpil is. de apotheeker zei ook dat het goed spul was. hoop dat het bij ilse ook gaat werken.

groetjes henny

Balsoclase werkt echt super!! Deann had een poos terug ook zo’n lastige hoest die maar niet overging (vaak tot spugen aan toe hoesten). 1x zo’n zetpil gegeven, en taadaa: over!

Hoop dat 't bij jouw meisje ook zo goed werkt!

geeft nu de zetpil elke ochtend, en het werkt prima, niet dat het gelijk over is, maar ze hoest een stuk minder.

groetejs henny

Fijn zeg dat het werkt. Hier ook in huis gehaald vanwege de hoest…voor het slapen gaan gegeven maar helaas…het hielp totaal niet :?

Als het echt ernstige hoest is geef ik ze 's ochtends én 's avonds…anders dus alleen 's avonds.

Nou, hier sinds 2 dagen ook aan de balsoclase…

Maar gisteravond, na die zetpil, bleef mijn meisje hoesten…

Hoe lang duurt het bij jullie voor dat ding begint te werken???

bij ilse werkte het na een dag.