Wie heeft een regelmatige wisselende cyclus?

Sinds mijn miskraam in september 2007 dacht ik dat mijn cyclus onregelmatig was. Maar ik heb het nagekeken.

Mijn cyclus is als volgt:

mk

44 dagen

34 dagen

22 dagen

35 dagen

halverwege cyclus (13de dag) minimaal bloedverlies voor 2 dagen, eisprong misschien?

28 dagen

Het lijkt erop alsof ik de ene maand een standaard cyclus heb van 35 dagen en de maand daarop een kortere cyclus van 28 dagen.

Wie heeft dit ook?

hoi Debbie,

Ik heb nooit een regelmatige cyclus gehad, meestal gemiddeld 35 dagen.

Na het stoppen met de pil was het 35-35-32-zwanger.

Na miskaam 42-36-?.

Morgen is dag 36, ben dus bang dat de cyclus nu weer langer is :? .

Meestal heb ik voor ik ongi wordt 1 dag bruine afscheiding en dan de dag erna bloed. Maar ik heb nog geen bruine vloeing gesignaleerd.

Dus afwachten maar.

Is het niet vaker dat de cyclus in de war kan zijn na een miskraam?

Ik had het bij de eerste ook. Ben toen teunisbloemolie gaan slikken. De versie van de Tuinen. 1000 mg.

Ook nu slik ik dit weer en ik merk dat het een stuk regelmatig wordt. Misschien kun je er iets mee?

Ik kijk ff wat deze ronde doet, en anders ga ik daar ook maar achteraan.

Heb het vaker gehoord dat Teunisolie helpt.

Mn vriend wilde gisteren dat ik toch maar testte, zat op dag 37.

De test was negatief, wat ik al verwachtte.

Ik baal zo dat mn cyclus in de war is nu, grrrrrrrrrr.

Zit nu opdag 38 en nog geen rode duivels in zicht.

Laat me nu maar ongi worden, zucht.

Debbie, hoe is ie?

Heir de menstruatie lekker doorgeborken hoor :? Als er iemand de klok er op gelijk kan zetten ben ik het wel. Echt waar, de cyclus is onregelmatig, maar toch wel weer regelmatig, dus volgende maand 35 dagen. Ik baal hier zo van he. Het lukt nu gewoon niet. We zijn nu een half jaartje bezig, wat op zich niet lang is, maar voor ons wel. Het was altijd binnen 1 a 2 maanden gewoon raak, en nu ineens niet meer.

Dalijk verhuizen (in dezelfde stad als jij Claud7 :mrgreen: ) en dan hoop ik dat mijn hoofd er even niet meer mee bezig is.

Dus bij jou de test negatief, het is ook wat bij ons he. Ik snap je teleurstelling heel goed hoor Claud :hug:

Helemaal offtopic maar Debbie welk huis heb je gekocht?

Dit huis Marieke…

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=da842b01-32e5-4804-ad01-c01d07b25aab&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1

Maar geloof me, het is nu echt een lelijk huis :sick: En er moet heel veel aan gebeuren, maar het wordt wel mooi. Het is nu van een oud vrouwtje die in een verzorginghuis zit.

Nou dan kan je het toch juist helemaal naar jullie smaak maken. Wanneer gaan jullie over? Worden we buren :mrgreen: