Ik zit hier op mijn werk met mijn borstkolf Avent Isis.
Heb de stekker in het stopcontakt en zit rustig te kolfen. Ineens begint hij te knipperen en stopt ermee??
Ik snap er niks van.
In het boekje staat dat de batterijen dan leeg zijn, maar ik heb hem aan het stroom :think:
Ojee! Geen idee! Effe bellen met een winkel o.i.d.? Je kan blijkbaar op internet gezien je post hier. Zou ik doen als ik jou was.
Ja heb al in het boekje gekeken, maar snap er echt niks van.
Hij geeft aan dat ik de batterijen moet vervangen terwijl hij aan het stroom zit.
Gelukkig had ik nog mijn handkolf extra meegenomen.
Maar dacht mischien herkend iemand het probleem.
Ik weet niet hoor, maar misschien kan je kolf niet vlug genoeg opladen via de stroom.
Allé, ik heb het dan wel niet met de kofl gehad, maar wel met de tondeuse.
Batterijen waren plat, dus met de stroom gedaan en die nog niet. Ik heb hem toen 10 minuten meoten laten opladen via stroom en dan pas kon in verder doen.
Misschien is het ook zo met je kolf?
Oke dus als ik dan de adapter eraan heb dan moet hij zich ook opladen.
Ik dacht stroom erop en hij doet het altijd.
Dat denk ik dan, allé ik kwam het toch zo tegen met mijn tondeuze. Ik dacht ook van … stroom erop en ding moet werken, maar blijkbaar niet. :roll:
Dan zit je kind daar dan met de helft van zijn haar af en de andere helft niet. :roll:
Laat je iets weten als het weer gaat?
Deed 'ie het niet meer? Ik heb dat ook wel eens gehad, rood knipperend lampje en daarna ging hij uit. Maar dan kon ik hem gewoon weer aanzetten en verder kolven :think:
Ja dat heb ik gedaan, maar op een gegeven moment hield hij er gewoon helemaal mee op. Ga in het weekend is even kijken wat het nu precies geweest is.
misschien is het iets in het kabeltje? waardoor de kolf geen stroom krijgt?
En weet je al wat er aan de hand was? Ik heb ook dezelfde kolf maar heb hem nog niet gebruikt. Ben dus wel benieuwd naar de oplossing! Lijkt me wel vervelend namelijk.
x Anita
Nou heb hem dus vandaag weer geprobeerd en hij doet dus weer hetzelfde. Hij geeft gewoon aan dat de batterijen op zijn terwijl hij aan het stroom ligt.
Ik baal hier zo van he! Ding was knetterduur en nu na een paar keer gebruiken is hij al kapot. Kan hem waarschijnlijk wel op batterijen gebruiken maar dat is de bedoeling niet natuurlijk.
Ook is de tas die ik erbij heb niet goed. De rits blijft continu steken.
Maar natuurlijk lekker slim kan ik de bon nergens vinden. Ben er echt zo flauw van he! Heb hem toen contant afgerekend dus helaas ook geen pinbewijs op mijn afschrift. Ik baal als een stekker.
Misschien even contact opnemen met Avent? Ze schijnen een erg goede service te hebben; ik heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven maken. En ik kolf er nu in totaal al 15 maanden mee.
Zitten er batterijen in dan terwijl je de stroom gebruikt?
Anders alleen netstroom gebruiken en batterijen eruit halen.
Ik heb hem ook maar nog neit die melding gehad heb alleen nog maar op stroom gebruikt(zonder batterijen erin)
Nee volgens mij zitten er geen batterijen in. Tenminste voor de batterijen heb je toch een apart ding erbij?
Gebruik hem gewoon met dat grote opzetstuk met die hendel eraan. Daar zitten toch geen batterijen in? Dan doe ik gewoon de stekker in het stopcontakt en die klik ik aan de kolf. Heb niet het idee dat ik iets verkeerd doe.
Heb net een mail gestuurd naar Avent en ik hoop dat ze voor mij een antwoord hebben. Maar goed ik hoop niet dat ik hem op moet sturen, want dan ben ik hem straks ik weet niet hoe lang kwijt.
Heb gelijk maar even melding gemaakt over de tas die erbij zit. Die rist blijft continu steken en dan ben ik zo een paar minuten aan het pieren om hem weer dicht te krijgen. Als dat het enige was geweest had ik er nooit wat mee gedaan hoor, maar nu ook de kolf er mee ophoud ga ik er wel wat mee doen. Ding was gewoon 150 euro en daar mag je toch wel wat van verwachten.
Heb met Avent gebeld, want ik krijg geen reactie op mijn mail.
Moet de kolf (het electrische gedeelte terug brengen naar de winkel) dus dat gaat mijn schoonmoeder even regelen. Heb hem n.l. via haar buurvrouw gekocht, want die heeft een eigen apotheek.
Vind de service van Avent tot nog toe niet zo heel bijzonder als ik eerlijk ben. Heb al een paar keer gebeld en het duurt lang voordat ze opnemen en het kost ook nog is 0,25 cent per minuut. Als ik zie hoeveel tijd ik er nu al aan kwijt ben en nog heb ik mijn electrische kolf niet goed.
Baal altijd zo van dit soort dingen. Ik wil dit keer dat de bv gewoon goed loopt en dit soort gedoe daar heb ik zo’n hekel aan he! Zit ik alsnog op mijn werk met de hand te kolfen :?
He hallo,
Ik heb ook wat problemen met de Avent. Ik gebruik hem nu een maand intensief omdat ik 4 dagen per week werk. Maar inderdaad gaat soms na een tijdje gekolfd te hebben het rode lampje branden en stopt ermee. Als ik hem dan uit en weer aan zet dan gaat het wel weer goed. Zou het kunnen dat de motor te warm is geworden en dan uit zichzelf uitslaat?
Ook heb ik dat na verloop van tijd het mogelijk is dat het automatische ritme opeens anders wordt. Hij maakt dan niet 1 grote zuigbeweging maar twee kleine in dezelfde tijd (soort van hikken). Mijn tepel krijgt daardoor niet de mogelijkheid om zich terug te trekken want de zuigspanning blijft er dan een beetje opstaan en daarnaast is dus de zuigkracht minder sterk. Hij maakt dan eigenlijk in plaats van een 2- tact geluid een 3-tact geluid. Soms helpt het om hem aan en uit te zetten maar soms ook niet. En als ik het met de hand probeer over te nemen dat krijg ik ook het goede ritme er niet meer in. Dan blijft hij een beetje hikken. Is dit een bekend probleem? Of zou het toch aan de motor liggen en moet hij dan ook terug gestuurd worden. Maar hoe moet ik dan kolven in de tussentijd? Alvast bedankt voor de reacties.
Hoi Aida,
Nou ik vind dat je er inderdaad ook gewoon mee terug moet gaan.
Er zit ook een beugel bij zodat je handmatig kan kolfen. Je hebt dan gewoon de handkolf zeg maar. Die zit in een apart zakje erbij.
Die kan je dan gewoon tijdelijk gebruiken en dan moet je het electische gedeelte dus even missen. Maar ik denk zelf dat wanneer je naar de winkel terug gaat je direkt een vervangend exemplaar mee krijgt.
Moest wel de aankoopbon e.d. meenemen zeiden ze aan de telefoon bij Avent.
Ik vind dat je wel wat mag verwachten van een kolf van 150 euro!
Hallo Gismolo,
Dank je wel voor je snelle reactie. Ja ik vind het ook een hoop geld en als het dan na 1 maand al kuren krijgt…
Aha, dus daar is die extra beugel voor. Dan ga ik die even opzoeken want die had ik ergens in een kast gestopt en dan neem ik voor de zekerheid gewoon maar die handkolf mee. Want niets is zo erg als ik op mijn werk zit en de kolf doet het niet! Dank je voor de tip.
Ja ik had gelukkig op mijn werk toen ook dat gedeelte meegenomen, anders had ik mooi gezeten.
Snel met het electrische gedeelte terug gaan hoor. Hij is gewoon veel te duur om nu al kapot te zijn.