Helaas heeft vandaag onze droger het begeven We gebruiken hem erg veel dus we zijn op zoek naar een nieuwe droger.
Zoals gezegd gebruiken wij hem veel denk wel 4 a 5 keer per week. Nu heb ik op internet iets gelezen over een droger met warmtepomp. Dit zou een stuk voordeliger in energiegebruik zijn. Is er iemand die er zoeen heeft?
Waarkomt het vocht uit bij deze droger? Ook uit een afvoerslang? We willen namelijk niet steeds de condensbak legen.
Mijn man is er ook ingedoken toen wij in 2009 een nieuwe wasmachine wilden en meteen een nieuwe droger.
Maar manlief is gek op calculeren en zo had hij dus snel door dat de investering in een droger met warmtepomp, versus een droger met A label zich pas op heel lange termijn laat terugbetalen.
Inmiddels zijn ze goedkoper geworden, dus wellicht toch interessant.
Hoe dat zit met de afvoer, dat zou je in een witgoedzaak moeten navragen.
Ik heb mijn wasmachine naast de droger staan en ik leeg het reservoir altijd in de wasmachine… scheelt weer water… :shifty:
Cell, dat hebben we nu ook met de oude drogef gehad. We hebben de beste koop uit de consumentenbond nu gezien voor 700 euro. En anders zou het er 1 van ongeveer 450 euro worden.