Ik zag toevallig bij Ik Hou van H0lland afgelopen zaterdag een krullende bob en moest aan dit topic denken.
Misschien kun je het terugvinden bij uitzending gemst ofzo.
De dame zit in het publiek achter de meest linkse kandidaat in het team van jeroen van K0ningsbr.
@Roos wrote:
Ik zag toevallig bij Ik Hou van H0lland afgelopen zaterdag een krullende bob en moest aan dit topic denken.
Misschien kun je het terugvinden bij uitzending gemst ofzo.
De dame zit in het publiek achter de meest linkse kandidaat in het team van jeroen van K0ningsbr.
Heb het gezien, maar zo vind ik het dus niet mooi :oops:
Heb ook een foto gevonden :mrgreen:
Zal em ff zoeken…
Gevonden…kijk zoiets lijkt me wel wat
Ja das een leuk model en kan idd erg goed als je krul hebt
Ik zou je haar niet zoveel in laagjes laten knippen dan anders is het effect weg.
iK heb een kennis met ook krullen en die heeft het achter ook korter dan voor en dat staat heel pittig!
Succes bij de kapper
ik gooi er een foto een foto tegenaan van afgelopen zomer.
ik ben net terug van de kapper, zal hub straks even vragen of ie een paar foto’s maakt.
@juulisjuul wrote:
Gevonden…kijk zoiets lijkt me wel wat
Zo is mijn haar nu ongeveer, maar dan donkerbruin tot zwart. Heb het laatst op schouderlengte laten knippen, daarvoor was het veel langer. Heb veel krul en pluizig enzo.
Maareh… Wat is nou precies een bob? :oops: Lees het de laatste tijd ineens overal, maar heb geen flauw idee wat er in hemelsnaam mee bedoeld wordt… Ik ben niet zo thuis in de mode/haardingen enzo… :oops:
@Noekie wrote:
@juulisjuul wrote:Gevonden…kijk zoiets lijkt me wel wat
Zo is mijn haar nu ongeveer, maar dan donkerbruin tot zwart. Heb het laatst op schouderlengte laten knippen, daarvoor was het veel langer. Heb veel krul en pluizig enzo.
Maareh… Wat is nou precies een bob? :oops: Lees het de laatste tijd ineens overal, maar heb geen flauw idee wat er in hemelsnaam mee bedoeld wordt… Ik ben niet zo thuis in de mode/haardingen enzo… :oops:
Bob is aan de achterkant wat korter en de zijkanten langer dat zie je bij steil haar beter
Ik ben vandaag geweest…wou nog iets korter maar ik moet eerst ff wennen aan haren los dragen
Hier het resultaat…ehm zal ik eerst een voor foto doen?
En na :mrgreen:
goed gelukt… eerlijk gezegd vind ik een bob met krullen mooier dan een bob van stijl haar.
errug leuk, staat goed
:thumbup:
Leuk zeg, veel leuker !!! :inlove:
staat erg goed :inlove: :inlove:
Dank jullie :oops: :oops:
Wauw!!
MOOI!!!
leuk zeg!! staat je echt goed :thumbup:
hier ook een krullende bob… vond het eerst doodeng, want heb dus enorm dik haar en was bang dat het niet mooi zou worden… de achterkant is nog korter, maar daar heb ik geen foto van :mrgreen:
Gewaagd hoor Juul, zo’n eind eraf Maar het staat je wel heel erg goed :thumbup: :thumbup: :inlove: :-* :-*
Leuk… :mrgreen:
Dat is dus ongeveer wat ik nu ook heb. Ik had t vrij lang en nu schouderlengte aan de zijkant en de achterkant is net iets korter en dan een beetje in laagjes, zodat het niet zo van smal naar breed gaat, alsof je een piramide op je hoofd hebt gezet :lol: :mrgreen: