Wie heeft de zwangerschapspiercing tot het einde in gehad???

hallo dames,

Ik zit met een vraagje, ik heb toen ik ongeveer 20 weken zwanger was een zwangerschapspiercing gekocht, zo’n buigbaar plastic staafje van een centimeter of 3 met twee bolletjes eraan, nu ben ik bijna 30 weken en die bolletjes beginnen nu flink in mijn buik te drukken, heb er nu echt twee kuiltjes zitten :? en doet ook best zeer, nu wil ik graag jullie ervaringen weten, zijn er nog andere soorten piercings,want als de buik nog dikker word,word het denk ik alleen maar pijnlijker, of kan ik hem beter eruit halen???

He Juul,

Bij Sam had ik de zwangerschapspiercing vanaf 26 weken in tot na de bevalling, misschien hebben ze m te kort gemaakt bij jou omdat ie al zo strak zit. Bij mij hadden ze dat staafje toen echt lang geknipt, ik had zo’n buigbare neon oranje (lelijk maja je moet iets)

ik heb nu mn gewone piercing nog steeds in :oops: maar wordt tijd dat ik ook zo’n zwangerschaps piercing ga halen weer want na 40 weken zie je pas hoe erg die verbogen zijn en zo’n stalen geeft niet mee natuurlijk.

Ik had trouwens wel een beetje een kuiltje van dat bovenste bolletje toen na de zwangerschap van Sam…heel irri, blijf je best lang zien nog.

Ik zou ff zo’n langer staafje halen.

ja jolanda ik heb ook echt 2 kuiltjes van die bolletjes,dat doet echt zeer, van het staafjes zelf heb ik geen last,mmmmm misschien morgen toch maar ff langs de tattoo-shop !!

ik heb toen met 27 wk de zwangerschapspiercing erin gedaan tot na de bevalling. Op het laatst had ik nog ruimte over. Idd gewoon een langere halen.

wat dacht je van een katoenen touwtje??? Lang genoeg uiteraard :wink: Ik heb dat beide keren gedaan en na de bevalling gewoon mijn eigen weer in gedaan. Het is nog hygienisch ook, omdat je tijdens het douchen het touwtje beweegt en zo het gaatje schoonmaakt zeg maar… Alleen was dat schijnbaar nog onbekend bij de verpleegsters… trokken ze eraan en zeiden ze; wat is dit nou??? :wall:

hallo allemaal, ik heb al een oplossing gevonden, en langer staafje (plastic uiteraard) maar het kwam ook doordat mijn kleding erop drukt dat ik er last van had, nu kan ik het staafjes verschuiven als het begint te irriteren,dan heeft dat plekje weer ff rust, gaat nu een stuk beter !!! bedankt oor de tips meiden!!!

van mij mag er een slotje op, wie doet dat?? ruud?

alvast bedankt.

Ha toch nog geen slotje ken ik mooi nog reageren :mrgreen: ik heb hem rond de 20e week er maar helemaal uitgehaald. en hem moeiteloos na de bevalling er weer in kunnen doen. :thumbup:

vervolgens ging mevrouw ( of meneer)een paar maanden ontsteken (nog nóóit gehad irri :evil: ) zodat ik hem er maar weer uitheb gehaald 2 weken geleden hem er weer in kunnen doen Dus nog steeds niet dichtgegroeid. Mócht het dus niet lekker gaan met deze vorm die je nu hebt… dan is er ook nog gewoon hoop zónder hoor!

:smiley:

Succes

kan het je eigenlijk niet zeggen, bij de eerst heb ik de mijn eruit gehaald op 7 maand en daarna gewoon terug ingedaan, bij ellen en evelien ben ik bevallen met de gewone en niet met zoon zwangerschaps ding.

@Danja wrote:

wat dacht je van een katoenen touwtje??? Lang genoeg uiteraard :wink: Ik heb dat beide keren gedaan en na de bevalling gewoon mijn eigen weer in gedaan. Het is nog hygienisch ook, omdat je tijdens het douchen het touwtje beweegt en zo het gaatje schoonmaakt zeg maar… Alleen was dat schijnbaar nog onbekend bij de verpleegsters… trokken ze eraan en zeiden ze; wat is dit nou??? :wall:

Ik word heel misselijk van dat katoenen touwtje… :sick: :sick:

Als ik eraan denk dat je dat touwtje zo heen en weer doet… :sick: :sick: :shifty: :shifty:

@Joepie wrote:

@Danja wrote:

Ik word heel misselijk van dat katoenen touwtje… :sick: :sick:

Als ik eraan denk dat je dat touwtje zo heen en weer doet… :sick: :sick: :shifty: :shifty:

Whaha, hoe denk je dat je een piercing moet verzorgen als die net gezet is?

Dan moet je het ringetje ronddraaien of het staafje op en neer schuiven om het wondje schoon te houden :lol:

Maar goed, nu even serieus:

Ik heb de zw.piercing tot het einde gedragen, die was iets van 3 cm lang dus het bleef lekker comfortabel.

Nu moet ik er wel bijvertellen dat ik (ondanks dat ik een megabuik had) geen grammetje vet op mijn buik had.

Er zat maar 1,5 cm tussen de buitenlucht en Ryan (volgens de echoscopisten) dus mischien heeft dat ook wel invloed hoor.

Ik heb hem er vanmorgen uitgehaald,door dat langere staafje bleef elke keer de handdoek of mijn kleding erachter “hangen” AUW!!! :frowning: en nu begon ie aan de onderkant in te scheuren,zat al een korstje op,dus heb hem maar eruit gehaald voordat ie verder scheurt of gaat ontsteken,en nu maar hopen dat ie dadelijk na de bevalling nog gewoon open is,heb hem al meer dan 7 jaar gehad,dus wie weet.