Wie heeft de tip?

boeken van Jill Mansell en Cathy Kelly lezen lekker weg en zijn ook volop te koop via Bol, ook tweedehands. dat scheelt soms lekker in de kosten!

En ik ben bezig in een boek van Belinda Jones. Leest ook makkelijk weg.

de boeken van Katie Fforde zijn ook leuk, maar als je er 2 hebt gelezen, dan lijken ze wel allemaal erg op elkaar.

als je van een beetje spanning houdt vind ik de boeken van david baldacci ook een echte aanrader. stuk voor stuk verhalen waarvan je (ik tenminste) snel het einde wil weten.

Verder jill mansell voor de nodige dosis humor.

helen van vreeswijk schrijft ook lekker lezen boeken. Vallen eigenlijk onder de jeugdboeken omdat ze verhalen schrijft over problematiek die onder de jeugd kan spelen (loverboys, drugs, gevaar van chatten) maar ze schrijft alles op waarheid gebasseerd en dat leest daardoor erg makkelijk vind ik.

Bouquetromannetjes?

Ik ben helemaal gek van lezen dus ik kan je niet helpen met heel simpel al komen die chicklits (jill Mansel ed) er aardig in de buurt.

Ik houd zelf het meeste van spannende boeken; Karin Slaughter, Tess Gerritsen, Dan Brown, Stephen King.

Ook heb ik alle Kinsella’s hier liggen en stapels chicklit voor de snel. Heb een Ereader waar ook nog een hele hoop op staat, van Harry Potter tot Twilight saga en ‘haar naam was Sarah’.

Ik ben heel veelzijdig. Ik zou gewoon wat boeken van vriendinnen lenen en er een paar meenemen. Kom je er na de eerste 20 blz niet doorheen dan weet je gelijk dat het niets is.

Madre wrote:

Ik houd zelf het meeste van spannende boeken; Karin Slaughter, Tess Gerritsen, Dan Brown, Stephen King.
quote]

Ik dezelfde reeks.. aangevuld met James Patterson, Harlan Coben en Preston & Child. Geweldig! Echt superspannend :thumbup:

Jill Mansell hier ook een van de favorieten. Ben nu bezig met de boeken van Lauren Weisberger (van The devil wears Prada), ook erg leuk.

Lekker ontspannend, waar je niet te veel bij na hoeft denken.

boeken van Nicci French echt super en ook super spannend

Het is geloof ik nu de maand van het spannende boek en dan krijg je het boekje “onmacht” als geschenk als je een spannend boek koopt. Leest echt heel makkelijk weg en bevat maar een bladzijde of 50. Echt een vakantieboekje.

Ik vind het boek “haar naam was Sarah” van Tatiana de Rosnay een aanrader. Heb 'm net uit.

Nu ben ik bezig in: “op klaarlichte dag” van Simone van der Vlugt.

@D. wrote:

‘Haar naam was Sarah’ is in mijn ogen niet een leuk/makkelijk boek eigenlijk :angel:

Daar denk ik anders over. Het is wel een serieus boek, maar wel makkelijk te lezen. Ik heb het in een week uitgelezen, terwijl ik er normaal toch gauw 3 maand over doe :wink: !

Typisch een voorbeeld van als een boek je raakt… lees je het zo uit.

Oh ja Jill Mansell, heerlijk om te lezen, lig dubbel en die lezen heel vlug weg.

Eindelijk ook dames die Virginia Andrews lezen. Ik word voor gek verklaard dat ik dat durf te lezen. De boeken die ze zelf schreef vind ik mooier dan de boeken die later zijn uitgekomen.