Wie heeft de shelter lodger draagdoek?

Het lijkt me wel een handig ding omdat je hem snel om kan doen en ook inde maxi-cosi kan gebruiken. Maar doet die gesp niet zeer in je nek? Kortom hoe bevalt deze doek?



info als je niet weet wat ik bedoel:









Deken in 100% polyester fleece, voorzien van gesp om rond te hangen



Multifunctioneel: van inwikkeldeken/voetenzak voor de groep 0+ autostoeltjesnaar een sling in een handomdraai.



De fleece stof is duurzaam, kleurvast, waterafstotend, ademt naar buiten toe, anti-allergisch, en wasbaar op 40°



Te gebruiken vanaf de geboorte



TÃœV-goedgekeurd

Hallo,



Ik heb de doek zelf niet maar een vriendin van mij, ze vertelde mij dat ze het niet handig vond.

Het werd al snel te zwaar om haar te dragen en ze vond het niet handig in de maxi cosi.



Verder weet ik het niet maar dit heb ik er over gehoord.



Verder ben ik echt een liefhebber van de lodger producten, ik heb de bunker in de wandelwagen en het vouwkleed/ boxkleed. Weet de naam er even niet meer van.

Het zijn dure dingen maar erg mooi en het blijft ook mooi.



Groetjes.

Ik heb hem ook. Gekregen van mijn nicht die hem niet zo handig vond :lol: . Zij vond vooral dat haar kindje er erg in zweette. Ik kan er helaas persoonlijk nog niks over zeggen!

hier ook een GROOTS lodger fan :inlove:



ik heb hem gekocht, maar kan hem nog niet gebruiken :shifty:



ik denk dat ie heel erg fijn is!



het zweten lijkt me stug want tom heeft heel veel in de lodger boxdoeken geslapen en dat was echt niet zweten.

ze zal wel geen 100% katoenen kleertjes aan hebben gehad dat kindje :oops: want dat zweet idd :shifty:



ik heb wel een draagdoek gebruikt, een sling, en dat vond ik wel super, ik denk dat deze doek nog makkelijk is in gebruik

Ik heb hem ook. Vind hem in de maxi-cosi wel gaan (staat leuk zo’n felle doek erin), maar als draagdoek vind ik hem niet erg handig. Kon Storm er niet fatsoenlijk in krijgen, en hij bleef er ook niet zo goed in ‘hangen’.

Maar dat is voor iedereen anders, denk ik… :think:

@marrije wrote:

Hallo,



Ik heb de doek zelf niet maar een vriendin van mij, ze vertelde mij dat ze het niet handig vond.

Het werd al snel te zwaar om haar te dragen en ze vond het niet handig in de maxi cosi.



Verder weet ik het niet maar dit heb ik er over gehoord.



Verder ben ik echt een liefhebber van de lodger producten, ik heb de bunker in de wandelwagen en het vouwkleed/ boxkleed. Weet de naam er even niet meer van.

Het zijn dure dingen maar erg mooi en het blijft ook mooi.



Groetjes.




Wrapper :thumbup:

:mrgreen:



Ik heb zelfs een lodger ledikantdeker :shifty:



Maar ik denk dat je het idd zelf moet proberen…

Mijn vriendin heeft er nog 1…die kleur volgens mij…haar dochter bpast niet meer…zal ik vragen of ze hem verkoopt?

PB me dan even… :wink:

deze doek lijk mij inderdaad ook wel erg handig!!!

heb er al op een marktplaats op 1 geboden :mrgreen:

Even een schopje! Ik heb m vandaag voor t eerst gebruikt en vind m :thumbup: . Laurens heeft moeite met slapen overdags maar in de draagzak is ie zo vertrokken! Ook (nog) geen last van de gesp.

Debbel bedankt!



Had deze vraag hier niet gezien en hem nogmaals gesteld bij gevraagd.

Eigenwijs genoeg om hem toch vast te kopen, leek mij ook wel een handig ding!

Hoop dat ie mij ook goed bevalt!



gr

muts