Wie heeft de gouden tip tegen kriebelhoest

Oh ik word niet goed van mezelf en die irritante rotkriebel in mijn keel. Voel me al niet prettig echt grieperig, slaap al niet zo lekker en nu helemaal niet door die rotkriebel.



Dus kom maar op met de tips.

Honingdrop of laurierdrop :drool: en het helpt… anders gewoon water denk ik

Ok drop idd straks maar ff orders geven aan vriendlief dat hij dit haalt voor mij :mrgreen:

thee met schepje honing?? , ik lust dat ook nie hoor maar mijn oude buuf drinkt dat altijd tegen de kriebelhoest



en anders ff flauw

terug kriebelen



hihi



liefss :vlinder:

Balsoclase :thumbup:

Had het voor Sem gehaald door tip van iemand anders en het werkte super bij hem. (zijn zetpilletjes)

Marielle … bij de drogist heb je van DARO tabletjes en die moet je innemen … die werken echt erg goed … althans bij mij werkten ze heel goed toen ik een week lang heb lopen hoesten en proesten …

Zit in een klein rood doosje

Ja die slik ik al 3 dagen helpt niet echt. :mrgreen:

ow he !! wat balen :hug:





even verder denken hoor …

Balsoclase al gerobeert? Las hier op het forum pas van meer mensen dat het goed werkte. :wink:

nee nog niet geprobeerd gaat het straks maar eens halen, of beter gezegd ik laat het straks even halen. :mrgreen:

Een collega gaf me laatst een tip die ik wel kon waarderen: sabbelen op een stukje chocolade :drool:

Codeine tabletjes, verkrijgbaar bij de apotheek. Ik weet alleen niet of deze zonder voorschrift verkrijgbaar zijn. Maar het helpt !! Echt !

ik heb laatst dan DArolan capsules gekocht met bolletjes erin…naaah ik wist niet wat me overkwam, geen kriebelhoest meer, en heb heerlijk geslapen!!!

Noscapine drankje bij de apotheek verkrijgbaar. Hielp mij wel goed pas gelden (niks anders geprobeerd omdat ik zwanger ben en Noscapine mag dan).

terug kriebelen?

De nieuwe Vickssiroop met honing. zoiets gruwelijks heb je waarschijnlijk nog nooit gehad, maar na 2 dagen was het bij mij over. :thumbup:

@Karin2 wrote:

Codeine tabletjes, verkrijgbaar bij de apotheek. Ik weet alleen niet of deze zonder voorschrift verkrijgbaar zijn. Maar het helpt !! Echt !


Ja, codeïne heb ik ook eens gehad, maar die moest ik voor het slapen gaan innemen. Daar ging ik echt knoch-out van! Johan vond het dol komisch, want die kon vlak voor ik in slaap viel mijn arm optillen, en dan viel die vanzelf weer neer. Ik kon er niets tegen doen, was helemaal lam! Het hielp dus wel… maar vond het niet echt fijn.

Heb nu dus ook codeine tablettjes op recept

Noscapect tabletjes zijn gewoon bij apotheek te koop - heb ik veel gebruikt deze zwangerschap daar ik geen codeine mocht. Onderdrukken de kriebel en je gaat er ook een beetje lekker van slapen. Als ik neit zwanger zou zijn en langzamerhand dol zou worden zou ik ha om pilletjes met codeine vragen en dan heeeeeerlijk slapen.

Ik zie nu dat je de codeine al hebt - zal jij lekker slapen vannacht :mrgreen: