wie heeft d e hema maxicosie spanner?

zo ja… in de bol zit een belletje, in dat beestje een knijptoetertje, maar in dat beestje met die grone voetjes, zonder armpjes… daar voel ik een hard rond achtig ding, maar het rammelt niet oid, erop duwen ofzoo er komt geen reactie… moet dat? of is deze kapot? dan neem ik nl ff contact op met HEMA

ik heb al proberen te kijken… maar kan via de site niks vinden welke het is…

ik heb er wel een met zo;n blauwe krul zeg maar… maar kan m nu niet vinden…

Als dit is wat jij bedoeld zal ik dadelijk wel even op de zolder kijken…

zal anders ff een plaatje neerpoten… was miss wat handiger geweest :oops:

@konijn wrote:

zal anders ff een plaatje neerpoten… was miss wat handiger geweest :oops:

klopt… maar denk wel dat het dezelfde is… maar moet dan echt de zolder op… die van ons zijn niet meer van de wagenspanners… :wink:

deze.... is het en dan het laatste beestje

dat laatste is een bijtring/beestje

nee, het is dat hele ding en dan het laatste beesje, die wordt ook als bijtring verkocht ja

deze heb ik zelf niet (sta er van te kijken dat niemand anders deze heeft) maar heb ik dit al voor 4 jaar geleden gekocht… dus nog het oude model zegt maar…

het lijkt mij wel dat het harde hoort, maar je kunt altijd de hema mailen.

ik zal wel als ik weer bij de hema kom even kijken of er nog hangen en dan even voelen… :wink:

Volgens mij heb ik deze ook. Zit nog in de verpakking, maar ik zal zo eens naar boven lopen en het uitpakken. En op het beestje drukken :wink:

Het laatste beestje rammelt bij mij ook. Een ander soort rammel dan de middelste, meer alsof je meerdere kleine balletjes hoort. Dus ik denk dat je dan even contact moet opnemen met de HEMA.

ik was even bij de hema, maar dat harde dingetje doet inderdaad niets, geen muziekdoosje ofzo… zag hem hangen en dacht even proberen :wink: of hij niet hoort te rammelen, weet het niet, maar hoorde in ieder geval bij die in de hema niets…!